Followers

Tuesday, January 7, 2014

Gogon

Petang...



Si gendut sorang nie ...gigi macam tikus....tajam gilerr...
udah ler hobi nak mengokak orang jer...
sedap2 dukung dia karang...tetiba jer dia dok benam gigi dia kat mana sempat..
sempat kat pipi..pipi ler jadi mangsa..
sempat kat bahu bahu ler jadi mangsa..
asal boleh...peha orang pun leh jadi bahan dia..
tp dia paling syok layan kalau dapat gigit ibu jari kaki orang....fuh!....fesyen apa dik oit...
dracula ke apa...suka no gigit2 orang nie...

adoi...payah tul nak tunning otak nie yang hari kedua bekerja adalah hari ISNIN...bukan SELASA
keh keh keh..

citernyer semalam.......
setiap SELASA memang xtvt singgah pasar malam kat stadium Kluang nie...
cari benda2 nak makan........

So, semalam dengan confidentnya lepas ambil Batrice dari sekolah....
terus cakap ngan dia yang mama nak gi pasar malam ler...
dia nyer berangan nak pergi pasar malam tu sampai simpang terlepas....nasib baik ada jalan lain
sekali sampai stadium

Eh.naper takde orang...
fikir punya fikir..

laaaa..hari ISNIN rupanya
cehh...buang masa jer berangan ...


3 comments:

lieyalatif said...

keh keh keh...betl tu zana...org johor masih dlm proses membiasekan diri dgn pertukaran waktu kerja ni...lame2 sure okey punye tu....tapi sumpah aku suke weekend jumaat dgn sabtu...mase aku dok kelantan dulu rase laa mcm nieh...best woooo....

hahahahahah adik gogon mau test power la tuuuuu....siap le badan korang berbirat2 kakakkakaka....tambun betul aku tgk badan si gogon ni zana..sedap betul buat gomol nieh....

Lily@MamaZaraZareef said...

memang tembam sgt tau aryan ni..geram tgk..heheheheh..ngeri kalau anak kecik dah ada gigi lagi2 kalau yg bf tu kan..mesti perit kena geget..>_<

norhidana miswan said...

heheheh si gogon saja je nk try gigi tuh tajam ke idak... itu psl dia mengeget je...
sian ko yek sampai silap hari, yelah kan nk tunning otak bg kata 1st day ahad mmg pyh skit... maklum dh bertahun2 kite keje mula isnin...takpe slow2 pastu msti ok nyer kn