Followers

Sunday, February 9, 2014

10 bulan = 7 batang gigi

happy Sunday...
he he he he he...kejap timbul kejap tenggelam mak si Batrice and Aryan nie kan...
x cukup kaki tangan la nie....tu baru anak dua......nanti kot ada rezeki anak 3-4-5-6...mau bersawang terus blog nie...

ampun yerk.....pelan2 kayuh nak start balik nie..
h aha ha ha..

pejam celik pejam celik..bulan nie in shaa allah aryan genap 10 bulan..
2 bulan to go before he turn 1..oooo.....speechless...cepat betul masa berlalu...
rasanya baru jer si bambam nie di lahirkan..tup2 dah 10 bulan...tup tup karang dah setahun..tup tup karang dah sekolah....tup tup tup..mak ko makin tua...acaner tu..



10 bulan 7 batang gigi...hebat koo  dik.....kakak dulu pun xde macam nie......rasanya baru ada 4-5 batang gigi.......
makin tambah gigi....makin rancak aktiviti dia nak mengokak orang...
orang dalam rumah nie dah tak larat dah jadi mangsa...nampak dia datang sambil nganga2 jer...memasing cabut lari....
dia bukan gigi biasa2 ok.....
dia gigit...hujung2 gigi jerrr..pastu laju jer dia tarik balik...
bukan rasa nak nangis dah..mmg mengalir air mata mak ko kalau kena...
kakak jangan citer ler...terjerit2...


hari tu tukar  susu dari step 1 ke step 2...gamaknya x sesuai..asyik ler berak lepas minum susu...sampai lelas2 vontot tu....berat pun x naik banyak......naik 300 gm jer.....nasib baik graf naik cantik lagi.....so, tukar balik step 1....tu dia....membina balik...ha ha ha...beza kot step 1 and step 2 tu kan....nampak mmg step 2 tu dia macam tak suka...susu jer tak habis....tp kalau step 1 nie...laju jer dia nyusu....
next 2 month check ntah berapa ler gamaknya naik kg tu....

 apa-apapun...syukur..anak bujang nie membesar dengan sihat...
alhamdulillah....



4 comments:

Cheritera Kami said...

Khaleef still lg minum susu step 1..tuka step 2 dia xmo minum..kesian plak

izz said...

eee cptnya sikecik tu beso... geram nengokkan.. bambam!!

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

mcm abg- abg dh aryan ngan kemeja petak- petak tu..
siapla nnti boleh kaki abesla menyimpan..
heheh

Emy Omar said...

Alhamdulillah..semoga terus membesar dgn sihat ye Aryan sayang.Makin comel budak kecik ni