Followers

Tuesday, April 22, 2014

kakak n homework

kakak bila buat homework
jarang dia nak menulis atas meja....
nie peel mmg ngikut mama dia time2 sekolah dulu
berlingkar bila siapkan homework or buat nota...

alhamdulillah ler.....senang bila bab buat2 homework nie...
x yah tanya pun dia pandai selongkar beg sendiri siapkan homework dia...
sejak ada adik nie...masa utk kakak sangat2 terhad...sian kan.....
takpe kakak...mama tahu kakak faham kan...
kakak pun jenis berdikari...


yerk...mama dia dulu bila time nak siapkan homework or buat nota....
wajib melingkar camnie....
port paling best tepi tingkap panjang (sapa rumah felda tahu ler kan tingkap panjang tu camner.....)
almaklum rumah papan dulu2....
pastu dengar radio......
sambil buat kerja sekolah......usha2 pakwe naik motor lalu....ha ha ha  ...gatal kan!
selalunyer petang ler.....dah comel2...tocang rambut 2....mula ler kuarkan semua kerja sekolah...cari port baik tepi tingkap..on radio..x pun dengan walkman.....diam ler Zana tekun siapkan kerja sekolah semua.....x suka buat kerja sekolah malam.....tak feeling....

bila tengok pic Batrice
alahai sayu jer hati...besar dah anak dara sorang nie....

 

2 comments:

lieyalatif said...

olololo comel kakak wat homework.... pandai berdikari yeak...ye laa adik pun tgh melasak kan ...mmg ko pun takleh lepa tgk si gogon tu zana heheehehe...mujur batrice pandai berdikari kan....

aku plak suke dok atas meja.... sbb tu budak2 ni pun aku ajar buat keje atas meja sendiri.... tapi kadang2 bile lepa gaduh gak si mia nga jaja tu...hangin jek aku kekekeekekek

norhidana miswan said...

santai betul gaya nyer membuat homework tuh... bgs betul lah, terserlah ciri2 kak long neyr tuh...

aku pun cam ko suke bt keje umah tepi tingkap, pastu usha2 pakwe lalu lalang... abah aku duk luar bt2 bz eheheheh