Followers

Wednesday, April 23, 2014

Oats Cryspy Chocolate yang Glamer

glamerrr cekedis nie kannn
kalau kat FB tu....sana sini citer pasal oats cryspy choco nie....
den pun terjebakkk garkkk
memula x jumpa yg dlm paket tu....jumpa yg dlm kotak tu jerr

ok..mmg sedappp
bagi yg diet tu mmg sesuai....
yang penting ada LECITHIN dlm ingredient dia.....
leh bakar lemak...keh keh keh keh...

petang semalam...sempat singgah lagi kat kedai jajan auntie tu...
ada plak yang dlm packet plastik tu...
beli sepaket dulu....nak tau rasa dulu kan..
ok..sedap garkkkk...kurang manis..
tp Zana lagi suka yang dalam kotak tu..

kat sekolah kakak Batrice pun ada jual ok
kemain dia yg excited..masuk2 kereta balik dari school tengok seplastik mama dia borong..
siap cakap..

"hah....yg nie ler echa suka tuu"

hamboiii koooo....

 

3 comments:

mama for my honeydew said...

mmg sedap zana...zura kali pertama makan adik yg bagi masa blik tgroh hari tu...nak gi cari kat sini xsempat lagi...agak2 kat pasaraya ade x?

*∽ IZAN ∽* said...

Waaaaaaa nice niceee. Kawan siap dah jadi agen. Kiter lom sempat rasa lagiii

MAT NOR said...

biskut oat ni mmg tengah famous. Lonjakan dalam pasaran, pemborong pun cepat abis stok dalam sekelip mata