Followers

Tuesday, June 29, 2010

Gedik si comel vs Gedik si Gorgeous

hu hu hu...bosannyer lah tak boleh nak online kat office...nak jejalan rumah korang pun aku tak menyempat...balik rumah dah lambat...ambil batrice rumah nenek dia lagi...pot pet pot pet....malam baru sampai rumah...mandi, makan......tak dan nak update bebyk....nie pun try gark update lelaju....hu hu hu..sorry yerk korang....if aku tak sempat nak menjenggah rumah korang.......maklum, aku tak pakai bb ler.....harap line tenet office jer....so...bila dah jdi camnie..cam rugi plak hari tu tak ambil bb.......hu hu hu....nampak gayanyer kena gark cari bb nie.......

So....cam aku cakap ler hari tukan...last Sabtu...makcik belah hubby aku buat majlis sambut menantu.......MIL aku hari jumaat petang lagi dah gerak ke nitar..........aku plak, takkan nak cuti lagi kan.....udah ler cuti tinggal baper kerat jer tu...nak simpan utk cuti raya lagi.....cuti utk jejalan lagi...gamaknyer tak cukup dah tu...paras2 hidung jer cuti yang tinggal......iskh isk isk...tahun nie byk sungguh ler cuti....ngan majlis nikah kawen adik2 aku ...ngan majlis nikah kawen sepupu sepapat lagi...makcik pakcik buat kenduri....ngan cuti jejalan awal tahun lepas......pastu cuti penat lagi.....tak cukup tak cukup.....tak boleh nak bring forward cuti ke tahun depan ler gamaknyer...last year dpt gark aku bwk 5 hari ke tahun nie...tahun dpn...hu hu hu.....langsung takde...


hah...kalau belah hubby aku, anak2 sedara mmg meriah ngan pompuan nyer.....belah aku jer sumer lelaki....so...bila dah kumpul ngan gegirl2 nie....confuse anak dara aku terus bertukar jadi gadis ayu...wah gitewwww.........baru ler boleh nampak dia pakai gaun dari pagi bwk ke malam........tp main tetap main......

This time, kawan main dia kak aina....si comel pakai gaun merah last sekali tu.....yang dua gegirl meletup di solek mcm bidadari tu......flower girl pengantin......siap pasang fake eyelash lagi tu........jgn main2 ooo.......makcik ko nie pun, umur 22 tahun baru merasa pakai fake eyelash tau...tu pun time jadi pengantin...ko kecik2 dah mak ko pasangkan......nasib baik comel.....


comel kan....perhg....so, mana2 yang berkenan di hati tu....sila ler ambil borang yerk...tp kena tunggu lagi 20 tahun ler yerk...........la nie...tak cukup ranum lagi............



Si kecik nie pun bersolek sakan......maksu dia punya kerja ler nie......siap bereyeshadow purple gitewwww......dia syok ler menadah muka...mama dia dah malas nak layan dia solek2 nie.....


he he he.....si cilik2 jer ke nak interframe.....! mana boleh ye tak....so....si gorgeous2 pun nak gark interframe...turn2 mak2 budak plak....ha ha ha..jgn confuse plak yerk....yg jadi mak budak tu hah 3 orang dok tengah2 berbaju soft purple....kebetulan plak......yang lagi 3 tu.....anak dara sejati lagi......

So, sementara tunggu pengantin sampai......we'll posing2 dulu bawah matahari................jenuh gark ler tunggu pengantin nak berarak.......nasib baik pakai deodorant...kalau tak sure dah berlendir ketiak memasing......tp mmg panas ler hari tu............tak tertahan rasanyer......bergelas2 aku minum air oren sejuk ko.....terasa2 air sejuk tu lalu kat tekak...di tambah lagi ngan ais cream...lagi ler nikmatttt..........




ha haha....pose habis gedik by me & ayu.........he he he....


lepas sessi pose gedik2 sepupu sepapat.........baru ler pengantin berarak..............

1 comment:

♥Cik Puan♥ said...

wah mak & anak sama comel..