Followers

Thursday, October 14, 2010

Gambar Persandingan Jimmy Shanley dan Suhaila di Kedah

Pic Credit to : Beautifulnara.com

Wallawei...cun nyer Abg Jimmy serba hijau.  Cun kaler hijau dia kan....kan kan kan....jarang2 pengantin ambil kaler nie kan....udah ler Abg Jimmy and Suhaila tu putih melepak...mmg masuk kaler tu dgn diaorg.  Naik sungguh serinya...






Kereta apa nie erk? Lamborgini erkk......fuh!

12 comments:

koru said...

pehh..kasik lamboghini kehh!!??heheh..ramai da kawin ni..bilela koru nak kawin ni ^^

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

cantik...sama cantik sama padan...

ieda said...

ishhh seksinya isteri jimmy nieh .. tgk baju dia .. erghhhhhh .. sabor2 ..

satu layie wajah dia nampak lebih matang dari jimmy kan ..

semoga bahgia :))

mamaaerish@eb said...

mmg cunla... ;p

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

Koru - tu kereta yg bawa pengantin kot....takpe, zana doa2 kan turn koru plak lepas nie

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

anje - cantikkan...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

kak ieda - baju tu mcm ketat pada wife dia kan....he he he he

betul kata kak ieda...wife dia lagi nampak matang...jimmy kan jenis baby face

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

EB - kaler dia cun kan....

LyNn HaMzAh said...

warna hijau tu menarik la...suka tgk...sesuai la sangat dengan diorang berdua yang putih melepak tu...

Nana said...

kete tu adiah kawen diorang kan gilos nye kaye

norhidana said...

mmg cantik ijau tu wei... suke ngn baju jimmy tuh... mmg kelas... cantik... walaupubn tak disponsor mcm shk muzafar

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

huaaa....jimmy dah kawen...ayu suka sangat ngan jimmy ni..salah satu sebabnya sebab hencemm lah kan..nampak awet muda gitu..

ah ah..kelaszzzz warna hijau ni...menarik...

apesal artis2 suka benar bagi hantaran keta mewah ?? kaya sangat lah diaorg ni..