Followers

Monday, February 21, 2011

Kayuh adik kayuh

macam-macam lagu Batrice belajar kat school dia..tiap2 hari balik.......dok mengulang ler lagu apa yang dia belajar kat sekolah...

jom layan lagu baru dia belajar last week.......

video

tak tahan ok tengok....siap buat gaya ular cam ikan dah...ha ha ha.....ada ker baju cekak musang corak ular sawa erk? ...ganas sungguh...

*** bab menghafal lagu, dia laju jerrrr.........cepat jer tangkap.

4 comments:

~j!eY@hY@~ said...
This comment has been removed by the author.
~j!eY@hY@~ said...

lagu zaman bdk2 ni yg dia akn ingt sampi beso nnti... bleh dia nyanyikn tuk adik2 sepupu dia... :-)

LyNn HaMzAh said...

anak buah kak lynn pun cepat jer menghafal lagu2 nie...qistina lambat sket la part lagu nie...dia macam kurang berminat jer...

CuTeMiUt78 said...

hik..hik.hik... kira ok la batrice nak ke sek.. Mirul cam nak tak nak je