Followers

Sunday, April 17, 2011

Sabtu Ahad pun kerja gark..........

Macam biasalah kan......hari cuti jer...untuk para isteri yang bekerja bukan bermakna hari cuti sedunia...huwaaaaaaa........sabtu dan ahad adalah hari bekerja jugak buat kami...bekerja di rumah.  So, bila ler hari cuti untuk para isteri-isteri yang bekerja erkk?


Sabtu tak dapat mendobi coz' pergi ke Melaka ikut rombongan merisik untuk sepupu belah hubby aku. Makanya......ahad adalah hari mendobi...............yang atas nun baru 1st row...baju2 mama and papa dia.............


masuk 2nd row.......baju2 batrice.......adeh..........

Tu baru yang bergantungan kat ampai camtu...tu belum lagi bergantungan baju2 kecik kat ampai bulat.........huwaaaaa......lepas nie nak melipat plak...tak pun, postpone lipat untuk next week...boleh?


7 comments:

ieda said...

ya dikk huhuhu kita org perempuan nie x pernah habis kreja nya .. adehh sakit pinggang huhuhu

mysha said...

akAK sHa sokong tu bile la agAknyer kitA oRg pompuan nih nak cuti kan.. huhuhu NevER ending sTOry..

sHa Basuh Kain Rajin nak lipAT tu mASALah sKet..RAsa mCM ada penyaKit jer nak lipat kain tu..

azi nur said...

kerjo2...xpernah nak siap kan...xde mase nak rehat kdag2 tu~

Cik Wanie Ghani said...

mak ai byknya,
hihihihi,

itulahkan tugas seorang isteri bila tiba hujung minggu,
:)

wida said...

Byknya...kena bahagikan tugas, baru isteri x penat:)

LyNn HaMzAh said...

banyak tu zana...nasib baik mesin basuh automatik kan...x ler penat sangat...

rasp said...

bab2 dobi, lipat memang rasa mengeliat je kan....