Followers

Tuesday, December 13, 2011

Prosperity Burger BACK

Sabtu lepas
en. laling hubby ke Sedohok buat kerja dia
so...tinggal ler 2 beranak...
tak tahu nak masak + MALAS..ha ha ha
tetiba Batrice requested nak makan bubur.

Terus siap2 pergi bandar
memula ingat nak pergi Marrybrown jer...
tp anak dara nie requested nak ke McD plak
kita layannnn kan jer lah

Dulu-dulu takut bebenar ngan Mr Ronald nie
laaa nie...dia yg requested nak bergambar ngan Mr Ronald nie


dan
kerana nya jugak lerrr aku telah mengorderrrrrr
Prosperity Burgerr..
yummehhh!

lamaaaaaaaaaa dah tak makan
dan memang di tunggu2
almaklum, CNY tak lama lagi kan..
harusler ia keluar balik


anak dara tu makan bubur
coz'
memang dia requested bubur kan


and cam biasa
pow menan McDonald
kali nie koleksi Puss in Boot


fuh...tengok gambar nie pun
rasa meleleh ayaq liur tau


nie lerrr menan yg di beli
mr Humphrie (beh kurang kan ejaan nya tu)

5 comments:

Salina@IbuAqil said...

Geram tgk pp anak dara tu.. Rasa nak cubit2.. ;)

Lily @ Mama Iqa said...

iqa semlm dah berjaya pau aku mcd gak..kemain dia ckp lapo2, aku belikan happy meal dpt je menan tu, terus nugget tah ke mana..
aku pun amik set prosperity meals tu, tp yg aku beli semlm pedas sesgt..terus sakit perut!

Su Hana said...

aku pun dah mkn prosperity burger ! yeayyy... acu cik annur belanja dinet set tu..hiks..sedapkannnnnn dan kebetulan cik annur pun mkn bubur ayam mlm tu...akekeke

Lynn Huraiza said...

semangatnyer batrice skrg...hehehe...

Dilla Ady said...

tak brape suke prosperity..

lebih suke GCB..

mcD klu**g kedekut sos blackpepper! huhu...