Followers

Wednesday, December 18, 2013

Da Di Du...

Tetamu datang mengejut
he he he.....adik Zana yang dari Banting balik Tenggaroh....singgah rumah kejap...
tau2 dah sampai jerrr......kelam kelibut den dibuatnya....
ngan tak masaknyer...rumah bersepahnyer...
nasib ler kan....

So...lepas memasing mandi...
jom kita isi perut kat McDonald....mamalong malas nak masak....ha ha ha.

Da Di Du...3 serangkai...tambah lagi 2 orang....complete ler cucu Tok Ayah...next year tambah lagi sorang..in shaa allah....makin meriah..makin byk ragamnyer...

.
.
.
.
.
.
.

ha haha..jangan di tanya mana perginya gigi si Batrice tu..
alang2 dah goyang......Zana terus cabutkan jer...
kemain terkesima anak dara nie....cam terror bebenor mama dia cabut gigi dia..
padahal...goyang2 sikit jer...dah settle....

now dah nampak gigi baru keluar.......tp tulah..
masuk sekolah jer gigi rongak....ha ha ha..


ini budak dua orang nei...
makan sikit lebih nya nak main jerrrrr.....


he he he he..Alhamdulillah
maksu dah berbadan dua......syukurrr


 

bujang mak sorang nie...bagi straw ker sudu...diam ler dia...

 

2 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

budak2 klu dh nmpak taman kan main jek lebih ye tak..hehehe..nway, comel jek budak bertiga tu posing..=D

Cik Puan Mimi said...

dah lain muka aryan.makin gebu... si kakak batrice pulak samalah dengan emily, gigi dah rongak. hahaha tp sib baik dah nampak keluar sikit.. naik sekolah ni sengih2 la tak de gigi