Followers

Tuesday, February 9, 2010

Di renjis2 di pilis - Ayu Zurina & Sanie

bila terstop nak updated nie...mula ler...aura MALAS datang....cehh........so, dari aura MALAS tu jadi lagi parah...baik start enjin balik.....so, jom layan gambar2 majlis persandingan adik aku nie lagi........muntah darah ler korang........

Act, sementara nak tunggu pukul 2 utk majlis persandingan tu......hujan kemain lebat lagi turun.....masing2 dah risau camne nak berjalan dari Surau ke rumah pengantin pompuan, jauh tu x jauh mana tapi berpeluh gark lerr..........so, alhamdulillah...ngam2 lagi 5 minit pukul 2........hujan reda..............syukurrrr


oooooo baru aku tahu.......orang Selangor nie xde sessi "tol" mcm orang Johor.....kalau Johor, meriah ngan tol......nasib ler kan lelaki2 luar yang dapat ngan perempuan johor....sediakan ongkos tol lelebih...kena rumah byk pintu......setiap pintu ada tol.......tol paling besar, tol atas pelamin.........tu yang kat tangga...tak kira lagi mak andam nyer tol nak buka kipas......hahah ! amik ler.......berpeluh ler tukar duit kat bank cam tukar duit time raya..........

Kat sini, pengantin lelaki datang..........pastu, pengantin pompuan akan keluar sambut........bagus gark sebenarnyer kan........jimat sikit !!!!'

 
  
  

hah apa lagi......moh jalan2 sesama ke pelaminan.

Btw.....aku suka tema kaler belah pompuan nie........yellow gold....nampak MEWAH tapi sederhana........cheewaaahhhh

Jom layan piccas lain raja sehari....aku nie bab bubuh gambar...mmg tamak haloba....kalau boleh sumer aku nak sumbat masuk bg korang nengok...........sorry lah erk kalau kakak pengantin nie over

 
Ayu Zurina

Mohd. Sani

 
yang nie x yah perkenalkan lah yerk....si budak berlengas tu cam biasa lah...model tak berbayar aku...yg tudung pink tu...bakal adik ipar no.2 , next month sah jadi adik ipar aku
Emmm........sessi di renjis2 di pilis...........

 
bapak pengantin pompuan

mak pengantin pompuan.......

 
ayah aku

 
mak aku

....iskh iskh......bab nie aku mmg x leh tahan......laju jer air mata keluar........aku mmg tak boleh tengok mak aku nangis.....pastu, ada satu perasaan sayu bila tengok adik sendiri duduk atas pelamin......berpindah ke satu kehidupan baru dah adik aku....dah jadi suami orang....dan bakal jadi bapa pd anak2 sedara aku......iksh....harap2 ler adik aku jadi suami & ayah yg bertanggungjawab.......sedih wei...sambil dok klik sana klik sini.......tangan dok sibuk gark kesat air mata........laling hubby aku leh plak main gelak2 kan aku....dia mmg...xde perasaan.

 
  
 nenek aku

.......syukur.....adik beradik kami sempat bagi nenek hadir pada majlis persandingan kami.......time aku complete coz' atuk lelaki pun ada lagi.........adik2 aku tinggal nenek pompuan jer lah.......sepupu2 belah ayah aku yang lain......wallahualam.........harap2 nenek sihat lagi ler time diaorg nanti......

 
the kompang group


 

  

ceh...ko nengok laling hubby aku...x menyempat2 nak makan......siap dating plak tu makan ngan makwe sebelah tu.....bukan apa........memasing sebenarnyer dah kelaparan.....tu yg x dan nak tunggu sekali makan beradab ngan pengantin......aku nie, nasib ler pegang camera.......kalau tak, gigih gark aku makan.......sekali ngan laki aku........

 

amacam.......ada skill x aku amik gambar....ceh....ha ha ha......kengkonon nak try candid cam photog profesional.........takpe.....kita asah lagi skill tu erkkkk..
Wokeh.......time makan beradab.......lets' cuci2 mata lagi

 
  
  

kemain happy muka pengantin........yelah......di raikan yerk...semoga kalian berbahagia hendaknyer

 

asyik dok gambar orang lain jer kan...lama dah tak interframe muka sendiri........almaklum, bila dah pegang camera nie.....mmg susah arr nak snap gambar sendiri...kalau camera compact dulu...leh gark posing2 perasan sendiri snap.....camera dah godang nie........adehhh.......kadang jadi kadang tak pic snap sendiri
 

aku tukang kopek kulit udang.......anak dara nie tukang makan........favourite dia udang goreng.....ye.....aku makan nasi @ majlis adik aku nie.....giler wei...dari pagi tak masuk satu apa pun dlm perut........bukan dari pagi.....dari malam lagi...........mau tak kelaparan aku.........lantak ler diet aku ntah kemana hari tu.......tp persoalannyer....diet ke aku?

 

nie namanyer pengantin gelojoh..........ko nengok adik aku....nak potong ayam kemain bersungguh2...sat lagi ada gark ayam terbang.....he he he he he...takpe...takkan jadi pengantin nak control2 kan...lantak ler ko dik.!

 
another percubaan nak tiru skill photog PRO...ceh......ha ha ha ha


pengantin dua orang nie mmg tak bersopan santun betul...bersungguh2 makan wei....akak ko dulu, sanggup nengok jer udang, ikan, sotong, ayam time makan beradab dulu tau...makan pun main cecah2 jer......masuk ler dua tiga butir nasi dlm mulut...nak jaga tertib nyer pasal.........korang...dua2 penuh mulut ngan makanan.

 
pergh...pakcik aku lagi lerr......aksi kelaparan terlampau.......

 

family mak aku...x kira di mana....tetap havoc...nengok, kat umah pengantin pompuan pun dia leh buat cam majlis kat belah sendiri...siap nyanyi 3 4 lagu lagi....

 

  
yg sebelah tu mak andamnyerrr

 

yang nie...aku tak tahu apa storynyer......dok ngadap buat apa ntah.....x kan kira duit kot kat ramai2 orang tu.....he he he he....tukang ngadap dak kecik tu, kemain khusyuk lagi

Lepas kenyang makan........sessi salam2 ngan ahli rombongan plak.......kenal2 ngan sedara mara....orang kampung.........

 
  
  
giler kepanasan dah budak sorang nie..........

 

  

nie sekeping jer gambar yg dpt tangkap ngan sedara mara.....tu pun mak pak aku takde.......orang kampung dok sibuk nak balik.....suruh tunggu kejap bergambar pun...xde yg nak...kecik hati aku tau.......kesudahannyer....mak & ayah aku pun x sempat nak bergambar......sedih ok...! bila dah ramai2 nie....ada jer yg jenis nak ikut cara sendiri walaupun kat majlis orang.......
dan sebagai penutup.......gambar depa dok posing ngan photog berbayar.......aku tumpang nyelit barang sekeping dua jer sebelum balik.


3 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

alhamdulillah....dah selamat adik ko sorang...pasni lagi sorang...bertambah le riuh umah ko kan zana...kalo tak ko soran gpompuan...pasni bertambah le geng celoteh ko heheheeheh

cantik wife sani....aku suke tgk muke die....cute sangat...

semoga cepat2 laa batrice berkazen belah tenggaroh...amin heheheehh

eh betul ko...aku dulu kawin, lapo perut ko nak makan sebab nak kontrol ayu gitukan..salin jek baju, menjajau cari lauk wakakakakakak

attyfir said...

suka tgk perantin pompuan chinesse look..

Unknown said...

wah tahun ni sekali 2 adik zana kawin yer.. berlumba2 la adik ipar tu nanti mengandung. silap2 beregu dengan zana sekali mengandung kan (akak doakan)..

batrice pakai eye shadowkan.. warna hijau.. cantik.. ni mesti zana yang kerjakan batrice ni kan. heheheh anak dara la katakan