Followers

Friday, October 15, 2010

Bila masa aku citer pasal mak mertua aku gatal !

jarang2 aku citer pasal nuffnang kan....ha ha ha ha...tp kali nie lain sikit.  Tak tercapai dek akal aku nie hah!....tak pernah2 aku citer pasal mak mertua aku gatal! biar benar......sapalah yang search tu erk......and entah entry mana ler yang keluar kan ngan keyword Mak Mertua Gatal.

Wallawei........mak mertua aku baik tau! Isteri solehah, ibu mithali, nenek penyayang lagi......tak baik ok!

.
.
.
.
.
korang try ler check keyword tu...kot2 keluar link blog aku nie.


6 comments:

farah said...

sibbaik MIL ko x layan blog kan...?
kalau x..dia mesti buat satu entry khas utk ko plak..
hahaha

Su Hana said...

hahahaha...adoi la camne bleh lepas ke blog ko ye?

aku selalu kena peknen 6 bulan, petua buasir...tu mmg wajib naik ari2...heran aku

Anonymous said...

hahahahh tau dek mak mertua zana ckp dia gatal abes kena ganyang kan..

attyfir said...

hahahhahaha..zana..kalo mil ko tau kang.kecik ati ler pulok..

Sham Ummi Echa said...

kuakaka..sapa la yg search tu ek. kalo mil ko baca blog ni mesti dia sentap

LyNn HaMzAh said...

giler sentap woooi...saper la malaun yg search tu ek?