Followers

Monday, August 11, 2008

Yummy Yummy

Sabtu pagi tu.....masing2 kelewatan bangun......padahal kul 6.30 tu aku dah bangun dah.....lepas solat & buat susu tisya...leh plak sambung tu.....hambek ko sekali sedar....dah kul 9.30 pagi........matahari dah kuar....aku anak beranak tak kuar2 rumah lagi......camner rezeki nak masuk erk......patutnye lepas subuh tu....bukak2 ler pintu tingkap bagai...bagi rezeki senang masuk....nie tutup rapat....rezeki nak bagi salam pun segan....tuan rumah x sedar2.....apa daaa...


Lepas mandi2 sumer....kecoh2 perut lapar....nak buat b/fast dah kul 10 tu...xde maknenyer lah....so, gi ler b/fast luar.....kiranyer merangkap makan tengahari ler nie.......cam biasa, b/fast kat old town coffee......mana lagi.......nak b/fast kat railway station...x sanggup daku nak menunggu lama2...sure ramai orang punya......


Before gi b/fast tu singgah beli tilam single utk katil kat bilik no 2 tu...nanti sedara mara datang...ada gark ler tempat dia org nak landing2 kan....x kan nak landing kat dlm bilik aku plak.......nanti aku snap gambar bilik no 2 yg dah siap ngan tilam & cadar baru tu yerk......


Nie nasi lemak rendang ayam yang hubby order....cam biasalah...air white coffew sejuk.....

hari nie aku makan kuew teow dumpling soup....sib baik ari nie ada ......dah berapa kali pergi asyik xde jer.....tp ari tu x sedap ler plak cam selalu...tawar.....air plak cam biasa....enrich chocolate.....he he he he....

1 comment:

Mama Mya said...

nie yg wat bengang nie.. peyut sedang berkeroncong tiba2 nengok lak makanan kat sini uwaa uwaaa laporrr... zana leh pos sini sikit x cam sodap jek yg zana makan tue