Followers

Thursday, February 12, 2009

BabyIbu Giveaway : Win Gin & Jacqie Baby Bag!

" Dear BabyIbu, i wish i will give my mama new baby bag"


Semua benda harta karun marun saya simpan dlm beg sakti saya nie ok !

Kalau ler ada yg baik hati nak menaja beg utk saya gantikan dgn beg sakti nie kan best !!!!

Oppppsss...........@ BabyIbu ada contest ler.......sgt best dan membuatkan saya sgt teruja utk memberi something yg free utk mama saya ......... ***mana tahu rezeki sy sebagai anak yg berhemah kan. Dapat ler mama saya bergaya dan saya tumpang glamour ngan beg free from BabyIbu tajaan Gin & Jacqie.

From 3 baby bags yang akan di sponsor oleh BabyIbu,

i really wish that my lovely mama ...........will look cute, adorable, glamour and sophisticated dgn Stylish Elaine Baby Bag. So, xde ler mama saya tu nampak malu2 anak gajah nak bawa beg sakti saya tu...........for sure, dgn Stylish Elaine Baby Bag tu .........mama saya akan melangkah penuh bergaya dan berbangga ngan beg free yg sangat cun melecun tu .........he he he

Why saya pilihkan Stylish Elaine Baby Bag for my mama :

1) Warna yg sangat cun melecun coz' xde ler nampak kotor kan ......kot2 ler time bancuh susu saya terpercik sikit kat my mum cute bag tu ....xde ler nampak pun. Lagipun color tu nampak stylo but sophisticate ler ........eceecehh......speaking london ler plak saya erk.........and no one will know that it's was baby bag !

2) Ruang yg amat2 luas utk my mama letak harta karun marun saya. Nak letak pampers saya, baju2 saya, botol susu saya dan yg lelain pun muat ler.

3) Change mat yg sgt comel ngan dot dot .......suke tau.......at least kot2 ler nanti saya dpt adik lelaki, xde ler adik lelaki saya tu malu2 kucing nak baring atas change mat tu coz sgt2 sesuai utk baby boy or girl.

4) Ada compartment tambahan utk mama saya simpang h/phone, camera & make up stuff dia. Also ada keychain holder for my mama letak kunci rumah or kunci kereta kan. So, no need to carry extra bag anymore. Sgt jimat kan kan kan

See ..........how sweet smile mama saya tu ...................

Btw ..........kalu tak dpt Stylish Elaine Baby Bag utk my mama ..........dpt yg Emily & Emma Baby Bag or Luna Baby Bag pun saya tak kisah. Janji mama saya dpt beg free yg sangat cantik itu.

Ini saja coretan saya buat BabyIbu .........selepas ini boleh lah saya melangkah dengan perasaan yg lega dan penuh kesyukuran sekiranya impian dan hajat saya nak hadiah kan beg free from Gin & Jacqie utk mama saya yg tersayang tu terlaksana. Lagipun..........saya sokong kempen "Belilah barangan buatan Malaysia" coz' Gin & Jacqie adalah barangan buatan anak malaysia.

Yang Benar :- Baby Batrice

6 comments:

eija28 said...

wah cantik lah zana beg tu...zana eija nak tanya batrice pakai huggies yg plastik cover biru atau merah?

~~ciklinn~~ said...

yehaaaa...akak doakan dik ko menang...

rasp said...

smoga u menang sis! leh bergaya dgn beg baru!

Dee said...

wah..ni contest ni..hope u menang ye zanna..

Hirda Ibrahim said...

good luck zana!!:)

aku suka luna baby bag pink tu. tapi bila aku beli tinggal itam je.
bila dh dpt itam, bersyukur gak aku x beli pink, susah nk matching2 pulak. hehehe

eya said...

cantek la beg tu. yg kale pink mesti lawo gak kan..