Followers

Saturday, January 16, 2010

Gerhana Matahari Separa



Nampak tak? tu jer lah yang mampu aku snap dari tingkap opis bilik kewangan nie....nasib leh nampak dari bilik kewangan...kalau harap dari bilik aku.....jgn mimpi lerrr......

Syukurrrrr.......tertunai gark hajat nak tengok live gerhana matahari separa nie....tu pun x abis betul....yelah....next week mau cuti2.....so......kena siapkan kerja dulu...baru ler senang hati nak tinggal opis...nak tinggal boss...and nak tinggalkan kengkawan yang nak ganti kan tempat aku selama bercuti nie.......korang kerja bebaik tau! jangan buli2 boss tu.....

Orang kata, time nie kalau berdoa...insya allah di makbulkan....so, aku doa semoga Allah permudahkan aku untuk mengandung lagi....kalau dpt terus kembar tiga....he he he....

and selain tu......kita juga di tuntut untuk menunaikan solat sunat gerhana.......yg tu aku terpaksa missed coz' sedang mengalami "tragedi berdarah".........hu hu hu...rugi rugi.

3 comments:

Emy Omar said...

Syukur alhamdulillah..kita berpeluang menyaksikan kebesaran kuasaNya..

rasp said...

sayang tul i tak dpt tgk....

♥Hernee Nazir♥ said...

kire btuah la ni..sy nmpk awn tebal je dr opis..