Followers

Monday, January 11, 2010

Patut Tukar ke Tak Patut Tukar erk?

Sabtu Ahad mmg tak kemana2...dok terperap kat umah jer....di tambah jiwa tengah kacau.....minggu merajuk sedunia ngan laling hubby.....hu hu hu...

So apa lagi..........Zana dah transformed jadi bibik untuk minggu nie........









Uish.......korang rasa ler kan....patut ker lemari baju si Batrice nie di tukar ke size yg lebih besar sikit..............? Giler sendat erk.........tak tahu nak nyelit celah mana dah..........

2 comments:

Emy Omar said...

Zana..akak pun kalau merajuk mudah je transform jadi bibik..kain menjunjung tinggi pun boleh selesai lipat ha..ha..
wajar dah cari wardrobe baru utk anak dara tu

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

hahaha...lama tu zana ko merajuk..aku x reti arr.... paling lama pun 1/2 day..keh keh keh...sunyik sepi umah aku klu aku merajuk...pelik plak anak aku..awat mama bisu...hahahaha


wei aku rasa aku pun kena tukar lemari maryam...maha sendat dah...


byk betoi bj anak kite kan..bertuah depa....