Followers

Wednesday, February 3, 2010

Sedihnyerrrrr

1st yang aku nampak masa sampai kat jesselton point ialah pemandangan yg sgt indah...yg sangat bersih...yang sangat cantik....rasa bangga sangat

 

tp bila petang tu balik semula ke jetty...alahai...sedihnyer nengok keadaan cam nie....


sampah di mana2 di atas air........menutupi permukaan ......sedih sangat....terkejut aku masa turun boat tu......

alahai, camne leh jadi camnie yerk.....


4 comments:

watie said...

nielaa sekelip mata ko berubah (boley gitu)

gambo mula2 tue memang cantik.. tenang mata memandang tiba2 bertukar menjadi sakit mata memandang.. sayangnyaaaaaaaaaaaaa... nape di buang sampah ke laut

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

fuh kalau tengok laut dari jauh bila air pasang(saujana mata memandang) tenang dan nyaman..

sekali bila surut... la kotoq pulak lautnyer.. cish

Emy Omar said...

a'ah la zana..
macam mana la boleh jadi cenggitu ye..banyak sungguh samoahnye

rasp said...

lahai...
tak sangka pun sis leh jadik camtu...
jenuh nak bersihkan...isk isk isk..