Followers

Tuesday, March 30, 2010

Nasi Biru...wallawei


sedang menikmati kesedapan nasi kerabu sambil melayan Suria FM....hu hu hu...nikmattttttt

jemput makan sumerrrrr

14 comments:

atty's said...

bismillah....sedapnya lahai..

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

masya-Allah..sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaa

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

birunyer kaler.. heheh kalau ada telur masin dan solok lada lagi sedap kan..

rasp said...

nak sesuap.....

watie said...

sama2!! akak makan nasi kerabu gak pagi tadi.. bezanya akak makan x dengar radio hihihi

☆ lieya latif ☆ said...

sodap niey!! peberet aku ...wajib cari kalo gi pasar malam!

Sidratul Muntaha said...

ko nikan!
adei..apsal ler sume org arini buat n3 mkn2?
adei..
tak aci!
ptg ni jugak aku nak mkn sdap!!

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

kak atty : he he he lama dah x pekena nasi kerabu kak ty

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

sue - shedaaaapppppp

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

kak mimi - tu ar kan...cukup tambah telur asin coz' solok lada tu zana tak makan....sure lagi marveles

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

rasp - sis, u jauh sangat ler...kalau dkt, boleh gark zana suapkan

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

kak watie - takpe...janji sama nasi kerabu....ha ha ha ha

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

lieya - kerja penjara nie lah aku baru pandai makan nasi kerabu nie lieya...tp kalau kat pasar malam tu aku jarang beli..coz' kekadang tak sedap...made in penjara gark yg selera di tekak aku

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ayu - ampunnnn aku tak sengaja....ha ha ha.....sian mak buyung nie...nak aku post barang sebungkus dua ke ko ker...?