Followers

Friday, June 18, 2010

Panjang bebenarrrr

makin hari......makin panjang.....sampai terlebih2...tak dpt nak di tampung lagi......hu hu hu.....sungguh mendera aku ok!.....tp apa dia yang dah semakin panjang tu?
.
.
.
.
.
.
.
.
pepagi jumaat nie...jgn nak kuning2 yerk kepala memasing tu............nie hah...kaki anak dara aku......makin panjang melampai...............makin tinggi...........ngikut baka mak dia kot nie tinggi....tp dia tinggi slim..mama dia tinggi besar......wah gitewwwww......


gini ler kekdahnyer tiap2 petang kalau aku ambil dia dari rumah nenek.......masuk kereta tak sampai 10 minit...dah lelap....and port feveret dia...sure ler tilam vono asli mama dia.......syok sungguh landing atas badan aku...............kalah tilam vono Ziana Zain tu .


Berat weiii..........sampai rumah....naik kejang kaki aku nak menahan berat budak kecik nie.......


tp....i kan ibu mithali kan...demi anak.....sanggup aku kejung 10 jam pun takpe...............sapa tak sayang anak ooooooo...........

5 comments:

rasp said...

dah tinggi anak gadis u nie ek sis...
cepat je rasanya dorang membesar...

Dilla Ady said...

ye la tinggi lampai la batrice nih...da cam 3,4 tahun jek tgk ha..

atty's said...

nie tinggi ala nasha aziz..

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

samalah kita zana.. maryam pun bukan nak dok blkg..nak gak landing atas peha gebu mama dia ni..kdg2 sampai bengkak tgn aku ni dok pangku dia...

satu hari nnati batrice pandai mambaca dia akan tahu betapa sygnya mama dia kt dia :)

.:nhalilah:. said...

hi.. lama tak singgah.. tau2 dah pindah umah..

nak tido kat mama tu tanda manja.. tp as mama kita tak kesah pun kan.. sbb sayanggg..