Followers

Wednesday, July 21, 2010

Mana tak cair hati mama dia.............

tempat kejadian........rumah mak tok kat mersing....ngeh ngeh ngeh....minggu lepas kan aku balik tenggaroh...lama benar tak balik......mak tok & tok ayah pun dah rindu benar ngan batrice...hari2 telefon nak dgr suara cucu nan seorang tu membebel...........

Tiap kali mama dia marah or bad mood........ini ler lagu feveret dendangan dia khas buat mama dia...tanpa paksaan ok.....sumer dia belajar dari iklan tv...........kalau tak nyanyi pun, dia akan ckp "echa sayang mama"...wah....baik2 hati tu panas membara terus macam kena siram ngan air batu.....sejuk sesejuk salju ok......

video

ibu, mama, ummi or emak mana tak cair hati bila anak nyanyi lagi nie...........penuh perasaan ok!

9 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

hahaha comel je suara dia..wah ni mmg betul2 minat ngan waka-waka nih!

Cik Nurul said...

kalau nurul pun alahaiiii sayu dan cairnya hati ini hehehehe

LyNn HaMzAh said...

hehehehe...boleh jadi artis nie zana...

atty's said...

wah batrice ade bakat..

☆ lieya latif ☆ said...

aku dgr pun touching ko....hehehhe

mysha said...

caYa la bAtrice... Vote 4 baTrice!!! ekekeke

Dee said...

alahai..sejuk je hati kan..pandai batrice amik hati mama dia..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

mestilah cair....keletah anak2 ni kadang2 nak ketawa pun ada...kadang2 nak marah pun yer...

btw aleesya pun suka benor nyanyi2 ni...

akiratoriza said...

so cute anak ko la zana... gelak guling-guling aku dengor... hihihi