Followers

Monday, January 3, 2011

Anjur contest

Bulan JANUARI adalah bulan istimewa becoz' both my sweetheart sambut birthday bulan nie...

Batrice on 23rd and Papa on 27th January......

So....aku sedang berkira2 untuk buat contest.   hurmmm....tengah cari idea contest apa nak buat nie...
Sapa ada idea boleh share tak? 1st time nak anjurkan contest......me takde pengalaman....pengalaman join contest ada ler.....tu pun jarang2 nak menang....hu hu hu hu hu

Sifu2 penganjur contest....sila bagi idea...wah!

5 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

wah...maoo anjur contest...murah rezeki ko zana nanti....

wei comelgile batrice berposing ngan baju sekolah die...camne laa keadaan die ari ni yeak...kang ko cite yek....anak2 aku tak heran dah sebab sekolah dulu gak aku anta...tahun dpn ar mia masuk darjah satu, merase laa aku cuti2 ni anta anak keh keh keh

Cik Nurul Pinky said...

Fuyooooo cayalah kak nak anjurkan contest hehehe...sure punya nurul join hahahaha..comel batrice pakai baju sek tu...pinkkk tuuuu kuasa veto mamanyalah tu hihi..

Umie said...

no idea tp idea nak join contest tu ada..hehhehe

akiratoriza said...

Aku nak bagi idea psl contest tak kuar2 lak idea lam pale otak nih.. cuma nak kasi tau jangan la susah sgt T&C nyer yerk...

papepun aku akn support ko utk menjoinkan diri...

e.l.i.z.@ said...

hmmm dotter n daddy nye beday kan? so apa kata buat contest utk gambar dotter n daddy..mmg dh ramai buat pun heheh tp contest lain dr yg lain, susah sikit nk pk ekekke