Followers

Monday, January 3, 2011

quick update

fuh..just came back to my home sweet home
adoi lerr...penat ler weiii

later i story yerk
tp yg pasti....Batrice sangat2 positif dengan persekitaran baru dia..chewaaaahhhhh
harap seterusnya cam tu ler....
yg penting anak dara aku tak nangis and kejap jer dapat kawannn.......

6 comments:

Citarasa Rinduan said...

salam...
sebenarnyakan zana..budak2 nie yang biasa duk dgn orang lain a.k.a penjaga...
memang tak takut kat suasana lain

lebih-lebih lagi dapat kawan baru...sure ngam
tak macam kita dulu2...menangis jer..hehehehhe

shidah said...

wah...mesti bersemangat batrice nak g school..jgn mama dia jer yg neves lebih..hehehehe

ieda said...

ermm alhamdulillah .. kalau dah biasa gi tadika / taska memang akan ok kan .. anak akak zahrien pun ok .. x nangis punnn sbb akak tukarkan tadika dia ..
harap esok ok lahhh risau takut 2nd day nangis lakk huhuh

☆ lieya latif ☆ said...

cepat wei cite....tak sabar lak aku ni hah hihihi...alah batrice tu friendly n suke bekawan....so tak jd masalah die kat tempat baru tu ....

Cik Nurul Pinky said...

oklah tu kak tak derlah akak risau sangat kan hehehe

MAYA said...

naseb baek ok kan.. dia mesti senang nk dpt kawan..peramah..