Followers

Monday, January 24, 2011

Hai Obat lah Obat...mari makan obat!

budak demam. Tp alhamdulillah...dah baik dah......


nie ubat2 yg dpt masa dia demam hari tu....3 jenis...tp takde pun antibiotik.....ubat demam, batuk and selsema......


bab makan ubat mmg takde hal punya...coz' dia bukan budak kecik lagi kan..nak takut2 makan ubat sayang kan....dah besar dah...dah 4 tahun pun......amin!........so, first tu guna sudu......btw........batrice tak berapa gemar makan ubat ngan sudu...


dia lagi suka pakai mangkuk mini ubat nie...sonang.......makan ubat pun sendiri........


tp mata tetap nak pandang tv........24/7 mengadap tv jerrrr.....kalau hari cuti, tak keluar ke mana...dari pagi bawa ke tengah malam tv tu on jer....ntah bila agaknyer nak meletup....


berkerut2 makan ubat batuk tu coz' ada pahit2 sikit........takpe sayang.....cepat baik sikit.


alhamdulillah............now dia dah baik.......cuma kekadang batuk tu kung kang kung kang lagi.....

2 comments:

Cik Nurul Pinky said...

Happy besday Batrice yer..akak kalau sakit tekak dia tu belum baik akak carilah ais krim vanilla ye..elok sesangat utk sakit tekak..

Mamamya said...

happy belated birthday batrice....semoga menjadi anak kebanggaan mama & papa....

dan semoga cpt sembuh juga yer...sian b'day girl x sihat pulak.....