Followers

Wednesday, February 23, 2011

my MISS PINKY

my miss pinky yang gorjes.

tapi masalah nya .....hari nie miss pinky i nie macam buat hal plak...
bila slide ke atas jer...mula ler dia hang tak jadi apa....
tpi bila slide ke bawah....ok jer.....aduh!
miss pinky...jangan ler kamu siksa daku begini...
baru setahun aku bersamaku......jangan ler kata, ko nak aku tukar kasih ku padamu kepada yang lain...aku sayang kat ko lagi nie..........haish! aku tak mau curang padamu........sila ler berbakti sedaya mu kepadaku.....

bukan apa.....budget nak ganti kamu di bekukan....hu hu hu hu.....
please miss pinky......


5 comments:

sw33tdarling said...

miss picky yang cute miut awak cun melecunn... vogue kan diri anda hokey...!

Azueriena Norash said...

aiiyarkk zanaa...dier mau tukar iphone kott....tp slide mmg macam tu...selalu hang...k.azue n wawa dulu pakai slide punya...mmg mcm2 prob ler...

ieda said...

miss pinky nak kena tukar baru ker ?? ekekek cantikk :)

Nana said...

lawo la pinky ni
sama la kita
tipon tgh wat hal
xdek bajet lg nk ganti baru
pakai je la

Cik Wanie Ghani said...

sgt2 lawa okeh miss pinky nie,
dia mintak dihug2 + dikiss kowt,
br okeh,
huhuhuhhu