Followers

Friday, March 25, 2011

Batrice with her friends.




Tu baru separuh yang dia keluarkan dok susun2 atas sofa...........ada lagi separuh yg dok bertenggek atas katil dia kat bilik.........he he he....aku rasa mcm nak let go jer lah benda nie satu2....rimas.......tp kuatkan semangat lagi..........


Pooh tu adalah yang paling tua antara kawan2 Batrice nie...........beli since umur dia baru 4 @ 5 bulan. Sampai sekarang elok lagi terjaga.  Tu yang sayang tu.........

9 comments:

Jasfyra said...

adoila...kt umah aku pun melambak2 anak putung zana.sekali beli kena beli 2..ce ko bayangkan betapa banyaknya..hahahaha

redha je lah zana..kang kita let go cian kt anak lak kan

rasp said...

hehehe sweetness...
kat umah i pun berlambak sis..
sampaikan separuh i dah amik simpan je dlm stor...

Nana said...

amboi ramai nye kawan batrice
damia nye bear
aku tglkan yg beso2 je
kecik2 seme soran hehe
nanti sepah

Azueriena Norash said...

amboiii...siann batrice....xder adik nak teman dier cakap2...hehehhehe....nureen tido ngan nenek dier...so kengkawan dier....sumer dah masuk kotak....yg sedekah kan kat org lain pun ader...huhuhu...abah dier x suker nengok mender nie sepah2...

ieda said...

wah2 banyaknya batrice punye kawan .. suke die .. anak2 akak x der anak patung punn .. entah mereka x mintak .. ekkeke

Dilla Ady said...

ish...sayang la kak kalu nk let go..simpan jek la...esok dapat adik, leh ajak main ngan adik..leh wat koleksi ape..

Mamamya said...

aduihai...'ramai'nya kawan2 dia....akak ni dulu2 mmg byk beli toy's lps tu semua simpan dalam plastik hitam sbb anak2 bila main habis sepah 1 umah...pening dibuatnya...skrg belikan buku plak....

~izan~ said...

comeynya dak tecik ni..kwn2 dia pun comey2 hehe..betul kan,kdg2 rasa nk let go je tp bila tgk anak dok pelok2,mcm kesian plak..padahal kita sendiri dok belikan hihi

Love You Miss You said...

comel and colorful....

samalah kita, melambak tp yg mainnya satu dua jer :(