Followers

Wednesday, April 6, 2011

Mee Coklat!

nie ler rupa mee coklat versi Batrice....ha ha ha..naik poning dok mikir apa ler dia Mee Coklat nie......

"mee goreng ke?"
"bukan"
"mee sup?"
"bukan ler mama"
"abis tu mee coklat tu mee apa?"
"mee coklat arrr....tu pun tak tahu!"

pergh...ayat dia....mana ler mama ko nak tahu...kat dalam menu tu mana ada mee coklat.......
rupa-rupanya...mee goreng nie hah!.....mee goreng kicap exactly.!


" hah! nie ler mee coklat!"


ko memang poyo kan.....


"air oren 1"

he he he...dah pandai order sendiri dah....nak makan apa , nak minum apa.....
kadang tu.....pelayan tak sempat tanya dia dah cakap dulu.

9 comments:

KSWSK said...

hehehehe..budak bijak ni..pndai order makanan sendiri

Nana said...

HEHEH klw batrice btol2 nak mee coklat
ko kena reka resepi baru la jawabnye zana

[-suziey-] said...

kui kui kui..ingkn mee ape la tadi..ekekke:d

SyaNa said...

hahaha cute!!!

Sidratul Muntaha said...

arrr?
macam2 la icha nih
huhh..
acik ingatkan aperlah tdi..

rasp said...

hahahaha mee coklat...
i ingat ada resepi baru :D

~izan~ said...

mee coklat hehe..mee yg ditabur coklat dibyangkan hehe..mee kicap yer.tu la anak2 skrg g kedai,order sendiri.kdg2 bdk kedai tu tnya semula kt kita,betul ke kak ikut order dia? hehe...

ratna said...

ha ha ha ha.. mee coklat yer..

Redbloodsnow said...

ee nangis giler pic mee tuh. dan batrice sgt lah comel. geram! :D