Followers

Tuesday, May 10, 2011

Merong Mahawangsa & Senjakala

Boring punya pasal ahad lepasss.........tak pasal memasal aku tekan 480 @ Astrofirst. Dan tak pasal-pasal aku melanggan 2 cerita......adeh!....RM30. Beli cd cetak rompak dah boleh dapat 6 citer tu....tp takpe arrr.....sesekali boleh ler layan astrofirst nie........

Memula aku click citer HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA nie.


Komen : Best citer nie.........giler arr tengok adegan gaduh2 dia tu. Fuh......tergoda tengok badan stephen Rahman tu......sasa nyer lah kamu......

Pastu dah habis tengok citer Merong nie......aku gatal tangan plak click citer SENJAKALA.



pun best citer nie.....Zahiril Adzhim yang jadi hero tu pun best watak dia...memula aku ingat dia tu pegang watak jahat. Rupa-rupanya dia tu kira penyelamat. And cam biasalah si Liyana Jasmay tu mmg cute...bawak watak apa pun menjadi..........Cuma yang aku tak faham, perluker kawan si Karlisa tu pakai seksi-seksi masuk kampung kat dalam hutan sampai nampak pusat.....adeh! rosak imej orang bandar camnie kalau asyik2 nak gambarkan orang bandar pakai baju seksi-seksi camtu.

Citer nie pasal SAKA. So....mana2 yang tak tengok lagi...sila ler tengok errrkkk......BEST citer nyer.

9 comments:

Azueriena Norash said...

kak azue tgg line clear utk download ini cerita...hahahaa....

Nana said...

xpenah lg langgan astro first
sebab mahai
aritu nyaris2 nak langgan nk tgk cite kurafat
btol kata zana
bli cd cetak rompak dapat 5,6 keping hehe

atty's said...

alor cam mahal je..tp tingin nak tgk citer senjakala..

munna said...

munna pun baru je layan senjakala kat astro first... tapi tak best sgtlah..tak seram pun...asyik opah tu jadi hantu

lieyalatif said...

wah baik punye promote ni zana...terguda aku hah.....nanti aku nak tgk hikayat merong tu laaa...citer antu aku tak mo laaa...tak tdo mlm akukang wakkakakak...aku ni kan penakot hahaahahahah......

aku astro first ni penah tgk hantu kak limah jek.....tu pun si mia mija bising nak tgk kooo....nanti tgu sabtu laa leh tgk hikayat ni plak...baru bebaloi weekend kan heheheheh

MrS. F!zA said...

kita kompom tkkan langgan! sbb mahai..giler punya KEDE..hahaha tp sggup plk beli dvd ori..haihh (sbnrnya tk puas ngan astro) asyik2 cita ulangan

~izan~ said...

izan pun baru tgk dua2 citer ni tp DVD tettt hahaha..mati kena tangkap plak kang izan ni menyokong rompak2 ni huahuaha

norhidana said...

aku pun dh menengok ujung minggu lps merong tuh... mmg best cume syg nyer kan best kalu ada sambung2... baru syok

cume cite senjakala tuh je yg aku tak berani tgk, blh dikatakan sume cite antu aku tkt nk tgk ehheh kecuali antu k limah hehh

Maya Mayana said...

emm tunggu cd lanun jelah..hehe