Followers

Monday, September 26, 2011

Batrice......

Kehausan....

makin hari rasanya makin gebu anak dara aku nie
korang cerrr tengok lengan dia tu...
rasa cam ayam goreng kfc plak.

Start this week (ahad lepas) every Sunday dia ada kelas latihan 2 jam untuk preparation concert dia nanti on November....2/11.....(terujaaaa mak ok)
seronok plak aku tengok dia berlatih semalam....
boleh di kira anak2 melayu or India..
mendominasikan kelas adalah anak-anak cina...
Salah satu attitude masyarakat cina yang aku salute..
bab pelajaran anak.....sanggup berhabis...kalau boleh seawal 3 tahun dah hantar anak pergi tadika or kelas2 macam kelas music, kelas melukis, kelas mewarna.....coz' rata2 bebudak kat school music Batrice nie umur 3 tahun dan ke atas.
and
gamaknya.....sampai bulan 11 nie tak dapat ler nak jejalan ke mana2 setiap weekend coz' terikat ngan  komitmen nie....silap2 nak balik tenggaroh pun tak dpt nie..
cuma yang kesiannya....class latihan tu start from 3 pm to 5 pm
tu lerrr masa "beradu" anak dara nie......
elok2 baru nak terlelap...dah kena bangun pergi kelas latihan dia.....


6 comments:

ratna said...

Tu laa td trnampak gambarzana dgn batrice kat fb. Dah gebu dia yer...

lieyalatif said...

BAGUSSSSS....aku pun terujeee ko....sila rakam yeak konsert tu nanti...nak tgk perfomance si batrice ...sure gempak...betul ko, kalo aku pun excited.....harus dok depan2 sekali n rakam...rakam dan rakam ikikiki.....

Lily @ Mama Iqa said...

semangat btl nmpk si batrice ni..gebus..hihi..
tu mmg kena rakam konsert tu nnt..kasi upload ye..

onniesham said...

ye la zana, aku tgk batrice nmpk berisi skang. tp ok la, brtambah gebu n comel. kalo kurus sgt pon, kita risau gak kan. biar brisi sket, sedap nk polok2..hehehe

Irtiyah said...

Salam

Batrice membesar dgn sihat dan gembira.. Pandai mama dia jaga :-)

zh-ena said...

mmg nampak berisi skang nie..bg makan aper tu