Followers

Tuesday, September 27, 2011

Nikmatnya.......

Buat masa nie......benda paling best kalau pergi KFC ialah Krush'er
 Serius.......sebab pergi KFC semata2 nak beli Krush'er nie jer...esp yang Oreo tu.....
gilerrr sedap......ahhh!

Tp...kat Kluang nie....
KFC depan Pizza Hut lama jer yang ada
KFC Kluang Mall ker, KFC Kluang Parade ker...xde Krush'er nie...
mencik tau...
even kat KFC Simpang Renggam pun takde.....


Tahu tak apsal dia jadi sedap sangat kat tekak aku?
coz........
dianyer coklat....sampai menjilat2 tebing cawan plastik tu ler dibuatnya..
belum lagi di tambah ngan kruk kruk bunyi biskut oreo hancur tu...
perghhhh! memang nikmat lerrrrrr...........

dan...
pesaing aku adalah.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

x boleh beli 1....WAJIB beli 2...
1 dia punya...1 aku punya..
kadang2 aku punya pun dia sebat sekali..


Fuh! seksi plak budak tembam nie pakai skirt jeans mcm nie...ngan perut gendut dia tu.

10 comments:

mama tisya said...

tk pernh try lg

lieyalatif said...

masuk ko dah 2 org dok berzikir sedap2 ni zana...tingin gak aku nak try ni...nanti aku nak cari gak ler.....lagi2 oreo2 ni....mmg peberet budak2 ni ler....

ye loooo ..seksis....geram tgk paha gebus tuuu....

eisyaawie said...

semalam pergi kfc kemaman... x der pon air nie....so...x pernah lai rasa...nak kena cr d Kuantan laaa....huhuhu

.:Mama Dhia:. said...

fuh..menarik ni..nak kene carik..aritu try cool blog..tak kene ngan tekak ler..

mekchu said...

oohhh ada minuman baru la dari KFC... nak jugakkkkkkkk....

ct rahani said...

sama la kite.. suka gak yg oreo tue compare ngan perisa lain kan..

comel sgt si peha gebuss tuh pakai jeans camtu.. hehe..

Maya Mayana said...

emm aku suka tgok batrice dh tembam ni..bebudak kecik perut gendut nmpak lawa je...anak aku melidi je...

KSWSK said...

hahaha..mmg makin gendut la bdk tembam tu nanti..

LYAfrina said...

huhu,,nmpak gayanyer lya agk ketinggalan.. x perasan lak ada mde baru kat KFC... lps ni msti serang jugak ni..

Sidratul Muntaha said...

beli benda ni takleh satu..
kena 3..
sebab?!
aku satu,setot satu,orang tua satu..
ara jer tak lagi sbb kecik lagi tak reti kunyah2..
huhhhhuh
sedap gile bend ani even kat rumah boleh buat.
yang malasnya sbb lepas buat nak kena basuh2 barang.
leceh...