Followers

Monday, December 12, 2011

Batrice..si moody gurl

haiyaaaaa bila cuti sekolah nie rasa tak larat nak layan kerenah budak sorang nie


sangat kuat merajuk ok!
pantang tak dpt apa yg dia nak..
lari duduk kat hujung tangga...
sambil buat muka macam nak makan orang


Mood dia puting beliung betul sekarang
buka mata jer...benda pertama yg dia suruh
suruh buka tv..
dari pagi bawak ke malam
layan astro ceria tak sudah2
modal nak bergaduh ngan mama dia..
geram betul aku tau!

6 comments:

wanie said...

amboi bukan main batrice bergaya ngan senapang tu..hehehe

sama la ngan si irfan ni...dua beradik ni celik mata je bergaduh je berdua..pening kepala di buatnye

norhidana said...

alamak... tkt lah acik batrice... abis tu cici camne? msti dia tkt kalu batrice pegang senapang gitu heheheh

My Aisy said...

pergh tak menahan posing dengan senapang...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

alahai batrice, cam hero la..
siap ngan senapang tu!
alya sama la zana, kuat sgt merajuk..
pantang sket, moncooong la sedepa!
tp mommies salu usik nk baby,
lg la mengamuk sakan budak tu.. hahahha
pantang betul bile sebut mommie nk ada adik baby,,
asal gosok perut sket, siapla.. ;-P

rasp said...

mama jangan komplen byk2...
tembak kang hehehehhe...
tapi dorang nie sis...
cepat majuk tapi senang pujuk kannnn...

Dilla Ady said...

ganas muke time pegang senapang tu ye..

biase budak mmg berebut channel kartun jek la jawabnye..