Followers

Friday, December 23, 2011

Beli Banglo

Hari2 dok kesian tengok muka Cici yang macam boring duduk sorang2 dalam sangkar kecik dia tu...

Maka........
2 hari lepas.....aku secara nekad balik office terus singgah pet shop carikan kawan si Cici
arkhinya....kini Cici dah berteman...
aku cari sama jantina dengan dia
malas ler nak kawen2 dia....sat lagi aku gark yang nak kena bela anak2 dia
dah ler hamster nie jenis cepat membiak...tak larat lerrr wei


So, presenting our new member....
he he he...C.I.M.O
naper nama Cimo...ko gi tanya anak dara aku
aku nak letak nama Caca dia tak bagi
yelah....Cici and Caca
kan comel tu...kombinasi yang menarik ...ewah...
ada ker dia kata Caca tu dah cam nama dia jer....
perasan lebih ler kamu Batrice oitttt


Tak lupa....coz' dari sekor bertambah jadi 2
lagipun Cici nie dah gemuk ok...kalau nak di bandingkan ngan Cimo...alahai...
berganda2 besar si Cici.....so, aku belikan sekali Banglo baru menggantikan rumah setinggan dia yang hari tu..


Kelakar tengok gelagat 2 ekor nie
1st day tu.....Cici agak2 terkejut gark ler....
teruja dia nak check sapa ler si Cimo nie...mana Si Cimo pergi...situ ler dia membontot
dia ingat si Cimo tu betina ler...ada ler chance yerk...jangan harap


Cimo plak..buat hal dia jer...
lantak ler Cici nak ngekor dia satu kandang pun...ada dia kesah..
dia lagi kesah nak main pusing2 kat dalam roller tu...
kejap2 masuk dlm tu exercise.....keluar minum air, berak jap...pastu masuk lagi main lari2...
slim ler ko Cimo oittt
Cici plak tak muat nak masuk kat roller tu...
almaklum...badan dah bulat bebenarrrrr.............


ada satu masa tu...agaknya boring Cimo tak layan dia...dia lari masuk rumah kecik dia nie..
duduk dalam tu diam2....kengkonon merajuk...
apa kes..! keh keh keh


Tengok...Cimo tak sudah2 ngan exercise dia...
geram aku tengok...laju ok dia lari dlm roller tu.


Nie ler banglo depa
aku beli yang murah2 jer.......puas ler 2 ekor nie main lari2 dalam nie...

3 comments:

Salina@IbuAqil said...

Alolololo bestnya..
Dia dpt rumah baru..
;)

Anonymous said...

Best la bila si CICI dah ada kawan..gemok gebu betul akak tgk si CICI tu zana,selalu bawak keluar cage main pegang2 ke??

norhidana said...

wah2 dh berbanglo yek cici.. dpt geng lg tu cimo..tp sian lah wei..jgn dia jd pasangan gay udah la wei... ahak2 bahaya...

ko jgn bg batrice selalu main ngn cici ni tau beb,kwn aku ckp bulu dia bahaya kt budak yg ada asthma.... lgpun hamster tak blh mandi