Followers

Tuesday, December 6, 2011

Comel tak?

Bagi laluan
bagi laluan

mama Batrice nak bercomel-comelan hari nie
ha ha ha ha.......mood menggedik seorang diri kat office..



bukan apa.....hari nie perasan comel
sebab ada bunga merah comel kat shawl i tu kan..
tu yang tetiba aura kecomelan terkeluar tu...


Gedik....


yup....fresh me on 10 muharram
tema hari ini adalah
Polka Dot hitam putih yang comel
ahaks.....


10 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

mwemang comell lah zana...hehe...sekali tgk dah macam batrice dahhhh..

Neeza.Areef said...

comellll...ko pnjam batrice pnya ehhh..hehehe..suke tgk pokadot itam puteh tu wpn npk sipi2..

auwcak said...

cantik baju ko nokss...

Citarasa Rinduan said...

stremyx kak buat hal..
gambar last ajer nampak kamu..

mmg cantik kamu zana..

norhidana said...

heheheh... yelah asik batrice je yg comel2 ni mama dia lak ek...
jeles je tgk org pakai baju polka dot, aku je yg tertinggal lum ada baju polka dot...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

pheeewiiiit.. =)

shomel, shomel, shomel...
kalo ngan batrice cam adik ngan kakak la..
heheh, btw.. pandai awak solek..

tutorial pls, ahaks!!!!

atty's said...

sekarang memang trend polka dot kan..

sW33tdARLiNG said...

bkn takat bunga jer merah, pipi pun kemerahan auuwwwww!!~

Mamamya said...

alalalaaaa...comel mama batrice nih.. t'ingin juga la akak nak beli cotton polka dot nih... :D

aanie said...

hikhik..memang comel...mekap pun lawa....