Followers

Friday, June 29, 2012

KFC Pokkits

Berbulan dah dia keluar...
berhari-hari usha ...tp tak try-try gark
Rabu singgah Kluang Parade semata nak beli KFC kat situ..
coz' KFC Kluang Parade paling sedap kalau kat Kluang nie...
he he he..kat tekak aku ler kan..



memang sedappppppp
rugi tak try dari awal-awal lagi
sambil drive sambil mengunyahhh
dianyer cheese....sedappppp
tapi yang paling sedappp...part last hujung-hujung tu
ada cam sos nenas ke apa..
memang sedapp lerrrrr

nak beli lagi nanti

 

7 comments:

Neeza.Areef said...

ha ha haaaa
sedap keee
ok blk ni nk beli jugak
:)

Rasp said...

sedap memang sedap...
tapiiiiiii macam tak puas makan aaa sis...
i rasa cam kecik hehehehehe..
dasar org kuat makan kannn hehehehe...

mama tisya said...

ada tgk tp tk try lg..sedap ek

Jasfyra said...

belom penah rasa..dah tgk ni nk p beli jap g..haha

norhidana said...

aku penah rasa sekali mcm tak sedap, ke masa tu aku mkn dh sejuk... rasa cam kureng gitu... kene try time pns2 kot lenkali

wanie said...

wanie pun dah try..tapi tak kena ngan tekak wanie..hehehe

S.U.R.I.A.T.I said...

ha?tak tak pun kewujudan benda ni. harus try ni... :)