Followers

Tuesday, June 19, 2012

Port Baru

Cak...
eh...aku belum balik bercuti lagi lerr.....
ada nie lagi kat "sini"....
mood nak berauto publish......
so....ada gark yang menjenggah...
ye tak...
orang kata tak baik tinggalkan rumah lelama
ha ha haha

auw!....posing gedik laki bini.
sapa tukang snap? anak dara kami lerrrrr


cam biasa.....posing gedik si anak plak..


cantikkan..........
nie yang best bila petang2 layan angin kat tepi pantai
leh dapat pemandangan yang menakjubkan...


hijau melata....ha ha ha...
ceritanya......kami dah naik kat area batu2...
tp si Batrice menyinggah kat tempat Tok Ayah dia...
pastu gelabah bila tengok orang tinggalkan dia...
dia lalu kat semak2......gigih mama dia turun balik nak menyambut dia..
bukan apa..ngeri gark aku kat celah2 semak tu kan....
semak tebal plak tu...


he he he....di batu-batu plak....
sinar mentari petang menyinar muka ku..
ewah....


btw....tak tahu pun kewujudan tempat nie....
syok nie kalau utk posing2 pengantin...
kalau tak ke KFC.....memang tak tahu ada tempat nie kat area sini...
selalu kat area depan2 sana..kat tempat orang2 mandi manda...
tak pernah jejak ke sini lagi....
kira port baru ler nie..


auw...mama tembam interframe lagi.....
tengok ler anak dara kat ke belakang tu...
bukan jenis penakut ke apa....siap nak turun ke bawah nak ambil air katanya..
dia ingat tempat rata ke apa....
kena sergah baru ingat diri.....


lagi...pemandangan indah...


ohh...yang nie tak berapa indah....tp boleh lah yerk.....
lama tak posing2 camnie...


ha ha ha...
nak berposing camnie pun kena ceramah dulu ngan anak
"mama nie, asyik nak ambil gambar jerrr"
amboiii mulut dia kan..
soletape nak...
apa guna beli camera besar2 mahal...kalau nak simpan jer kan..
tu gunanya....
pastu...sapa nak bergambar kalau tak diri sendiri, ahli keluarga....ha ha ha ha ha

tapi apapun...walau dalam keterpaksaan....tetap tersenyum gembira..
tp nampak sangat air muka tak ikhlas tu kan....



 

5 comments:

Mamamya said...

akak dah lama x pi tg.leman zana..klu balik asyik sibuk jer..

Neeza.Areef said...

untung ada kg dekat laut..
bestnya la santai2 tepi laut
tp skang ni klu duk tepi laut lama2
teringat plak tsunami..isk isk..tu yg buat takut tu

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

port menarik tu,
kl asbenku siap ngan joran la tu cari kerapu r siakap kat batu2 tu.. ;-p

lieyalatif said...

amboi2...naik seh korang anak beranak berposing yeak...tapi takpe. mak suke....comel apeeee heheeheheh....

mmg ko, anak2 kite ni mulut boleh tahan.....tahan telinga jek laa kene sound ngan anak sendiri heeheheheheh


mmg cantik pemandangan kat situ zana...akusuke view2 pantai camnie..seb baik umah mertua aku dekat2 pantai...manjang kalo balik tu lari ke pantai heheeheheh

norhidana said...

mmg lawo lah pemandangan situ, lg2 kt tmpt batu2 tuh... mmg pasni ramai la yg cari tmpt tuh....
tp mmg la anak dara ko tu tak reti tkt, takde muke seram pun... selamba je dia