Followers

Monday, June 25, 2012

Strawbery Coklat

Salam
kemana kami? he he he. he he...
tengok batrice pegang Strawberry coklat tu sure korang leh agak kan..


story later yerk...
insya allah by esok.
nak ambil nafas jap.

.

5 comments:

lieyalatif said...

wahhhh gi cameron ke ....ish dah dueorg dok cite gi cameron nie...si leily yg pegi tu.....ni rase membuak2 hati nak pergi jugak nie...

last aku gi ngan family mase mija umur 5-6 bulan kot ko.....lame gile dah tuuuu...mmg harus gi ni, tapi tu laa nak gi cuti sekolah kang sure ramai giler org.....takkan mia nak ponteng lagi kalo gi ari sekolah hohoho....

batrice aunty lieya nak geget sikit!~

norhidana said...

waaaaaaaa bestnyer cuti2 ko... dr tp pantai pg ke tnh tinggi lak... tak sbr nk tunggu cite seterusnyer...

sHeeMa DeaN said...

mesti pergi cameron tu kan.. strawberry cicah ceklat... dapp nyaaa

POSH76 said...

adohai ni yg plan nak ker cameron highlands ni

POSH76 said...

adohai ni yg plan nak ker cameron highlands ni