Followers

Thursday, November 21, 2013

7 months - Gogon

Yeaaayyy esok cutiii
JOHOR jer yerkk..yg lain2 tu sila berkerja dengan penuh tawadduk k..

yeeeaaayyy jugakk
Si gogon dah 7 bulan...
semalam bawa dia gi cucuk lagi...timbang lagi......
tu diaa......last bulan 10 hari tu berat 7.4kg.....semalam berat dia naik 1.3kg...7 bulan = 8.7kg
fuhh!...patut ler makin besar muscle mama bahana dukung dia jer.....
dik..diet sikit dik!

Muka kemain cover yerk......


hakikatnyer..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 muka nak pedajal orang jer kerjanya..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hari-hari kalau tak geget jari kerrr......pipi kerr.....x sah..
yang jadi mangsa rela hati
for sure kakak Batrice dia
 siap hulur jari sendiri nak bagi adik tu asah gusi..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 .
.
.
.
.
 makin ligat sekarang...
duduk dalam walker...1 rumah dia tawaf......sekarang nak kena pasang pagar..kalau tak..sampai ke dapur dia buat kunjungan hormat...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
alas meja ke apa.....semua dia nak tarik...apa benda yang menarik di pandangan dia
siap ler.......sedar2 dah berterabur jerrrr
kalau tak dapat...dia jerit2kan..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
meniarap dah laju dah.....dah masuk gear 5
merangkak baru nak masuk gear 1....baru nak panas vontot.....angkat2 vontot
tangan dah tegap..dah ready dah..vontot jer x lepas2 lagi...
berat sangatttt
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
makan 2x sehari dah...
menu : bubur + ayam /ikan+ sayur (carrot/brokoli/kentang)
tengok orang makan...dia buat muka tak puas hati...dengan mulut2 dia sekali mengomel nak makan jugak.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nie ler budak bertuah tu..


apa pandanga-pandang?

garang ler tu konon. Pi daaaaaa........x dapat botol susu menangis cam apa.
poyo ler ko dik
 

1 comment:

norhidana miswan said...

gogon ko nyer car seat sama lah ngn aiyan punye... geram nengok gogon ko, udah gebus gitus...