Followers

Tuesday, April 6, 2010

Dzafri Hisyam bin Khairulanwar

As mom, menitik air mata aku bc kisah perginya seorang bidadara syurga Dzafri Hisyam.  Semoga Dzafri tenang dan aman di sana.  Tunggu mama, papa & keluarga mu di sana sayang.

Al-Fatihah buat Dzafri.

Kisah selanjutnya di SINI

tak terbayang aku if perkara nie berlaku dalam hidup aku.........bagai mana agaknyer untuk aku hadapi pemergian insan2 kecintaan aku.  Ya Allah, peliharalah insan-insan kesayangan ku.  Kurniakan mereka dengan kesihatan yang terbaik.  Jauhkan mereka dari segala mara bahaya.  If di takdirkan, aku lebih rela pergi dulu dari mereka.  Amin

5 comments:

Su Hana said...

Ya Allah zana, sedihkan.... aku baca kisah budak ni smlm..mmg menagis aku... hurmm rasa mcm putus nyawa..

Su Hana said...

Ya Allah zana, sedihkan.... aku baca kisah budak ni smlm..mmg menagis aku... hurmm rasa mcm putus nyawa..

♥Cik Puan♥ said...

menyentuh perasaan

☆ lieya latif ☆ said...

alfatihah......sedih dan pilu.....aduh~~~

eB ezrin said...

speechless...