Followers

Tuesday, November 16, 2010

Acara Melepaskan Rindu & Survey2 lagi.

..........pagi2 jumaat around 8.30 am....driver dah datang jemput kami.  hishh.......tak sabar nak jumpa budak comot kat rumah tu......ikut highway LEKAS keluar di senawang....then...aku turun kat tol Ayer Hitam.....my laling hubby and Batrice jemput kat situ.....


then...........start sessi melepaskan rindu dendam kat budak comot nie.......ngan tak mandinya lagi........rindu kat laling hubby simpan dulu.......langsaikan kat rumah  nanti..keh keh keh keh keh..


sempat lagi we'll survey kedai perabot kat area ayer hitam............and...guess what....giler arrr.........terus aku jatuh cinta kat set English Style nie babe........3 + 1 + 1 include coffee table and dining set.....terbaiikkkk arrr.........aku dah kenyit2 kat laling hubby aku hantar isyarat aku dah jatuh cinta.....tp dia buat dekkk jerr.....takpe takpe.........sampai masa nanti.....akan ku pastikan set nie di hantar ke rumah aku. tak kira tak kira........



 Set dining nie 6 seated punya tau...tp dia display 4 seat jer.....meja 4 segi.

And....en laling hubby aku cam biasa ler....still dengan pencarian perabot idaman kalbu dia...jumpa complete set kat sini gark.......tp katanya klasik sangat plak pattern nyer...



see.....set meja makan pun ada tau...complete.  Harga pun sangat2 reasonable.


then di suai padan kan ngan kabinet2 comel ala2 klasik nie.


pusing punya pusing......ternampak plak sofa comel nie..........comel coz' size dia...bukat design nie...aku tak minat design camnie.....coz' aku suka design moden and simple.....comel coz' sofa nie size Batrice jer...ngam2 ho jer vontot dia duduk situ.....lagi 2 tahun for sure tak muat dah.....



9 comments:

Anonymous said...

Cantik..cantik..berkenan yang putih tu zana

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

kak emy - cantikkan kak...dok pujuk rayu laling hubby nie nak dptkan set english style tu....

LyNn HaMzAh said...

memang cantik la english set tu...

norhidana said...

lawo la yg english style tuh.... i like... hehehe

attyfir said...

english style tu lawa sangat ..zana..rugi tak grab..

akiratoriza said...

Amboi meriah ko lau beli yg english style 2.... tip top la uma ko sambut nem year ae..

tp aku pun berkenan kat yg rotan tu, cantik la

rasp said...

wahhhh...i kenan dgn both of u nye pilihan...rambang mata ooo gini...

ala, cutenya krusi batrice tapi tu la kan sis...setahun dua nanti tak muat dah..rugi plak rasanya...

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

wah dah stat cari idea ek nak buat tema apa untuk rumah.. bagus2.. kena banyak survey, kalau tak nanti menyesal. heheh rambang mata kejap tengok perabot2 yang cantik tu

sw33tdarling.com said...

yeeaaay dah balik...! hek hek hek