Followers

Tuesday, July 22, 2008

Itu Aku.....

Gambar aku kat
Teluk Chempedak, Kuantan masa melawat adik ipar aku yang sekarang nie belajar
kat Kolej ShahPutra dalam bidang Diploma Nursing

Ngee...ngee..ngee.....nak buat ketawa jahat dulu erk.......


1st of all, aku nak ucapkan "SELAMAT DATANG KE DUNIA BLOGGER" untuk diri aku sendiri.... b4 nie aku layan FP utk anak kesayangan aku jer.......tp, kali nie aku layan blog plak special utk citer2 aku.......yelah, kengkadang kita perlu ruang untuk diri sendiri....betul tak.....?


Aku perlukan sesuatu untuk aku jadikan tempat aku bercerita perjalanan kehidupan aku plak....kiranyer ala2 diary maya ku ler blog aku nie. So, aku harap apa2 yang bakal aku kongsikan kat sini x perlu di pertikai oleh sesiapapun........tp kalu sekadar memberi pendapat, share pendapat atau yg sewaktu dgnnyer....aku mmg alu2kan......yelah, kena pandang dari sudut yang lain gark....asyik nak ikut pandangan kita pun nanti kita jugak yang susah.....


1 comment:

oli said...

betul kata-kata zana...
fp untuk anak-anak...
blog untuk diri sendiri....