Followers

Wednesday, July 23, 2008

CUTI ke TAK?

Aku, Batrice & si Bulat Muaz
Bila tengok si Muaz yang bulat nie.....teringin plak aku nak ada baby boy plak......keinginan tu dah bertapak lama dah dlm sanubari aku nie...(*** chewah ayat x hengat nyer)....tp mmg betul pun......aku teringin nak anak ramai...tp xde lah sampai 10 org......x termampu den tau....cukup ler kalu aku dpt 4 orang ker....2 pasang....xpun, 6 orang 3 pasang...boleh giteww....tp tak tahu ler tercapai ke idah keinginan aku tu kan.....yelah, nak dpt Tisya sorang nie pun...Masya Allah, betul2 susah......niekan plak nak tambah lagi......tapi rezeki Allah sapa nak tahukan...kot2 ler dia bagi rezeki aku pregnant kembar tiga ke...kembar 4 ker....syoknyer......YA ALLAH, kau kabulkan lah permintaan hambamu ini....Amin.
Sebenarnyer pagi nie aku ada rasa tersentap sikit ngan seseorang....sikit jer lah coz' aku try pujuk diri aku agar buat x reti jer ngan keadaan sekeliling.......adat ler tu dlm berkawan kan, dok tersinggung sana tersinggung sinun......janji aku x buat salah......
Aku nie dok pikir pagi nie....nak cuti hari isnin nie ke tak..? coz hari sabtu nie nak angkat barang...aku kan nak pindah dari Taman Puteri ke Taman Seri Impian....takut tak sempat kemas plak hari ahad tu kan....skang nie pun aku tak sempat packing apa2 lagi pun.....cuma sempat packing buku2 & novel2 aku yang berlambak2 tu jer...coz' nanti en hubby aku membebel plak. Tu pun dia dah bising suruh aku dermakan jer novel2 tu kat org...oooo no no no.......ops ! lari topic ler plak....aku rasa aku patut cuti ler hari isnin tu.....at least sempat ler merehat2 kan diri lagi kan.........penat ooo pindah nie........penat nak packing & susun semula brg tu...dah ler umah aku nie byk barang...............papa tolong !

1 comment:

oli said...

nama tisya...bukannya batrice eh?
ok ok ok...
tisya pun sedap juga...