Followers

Wednesday, February 10, 2010

Batrice dan Barbie

Hari ini dalam sejarah ler...x pernah2 di buat anak dara nie minta beli Barbie.  Boleh plak isnin lepas......cam biasa shopping barang dapur kat Pacific, Kluang Mall...dia pow mama dia nak Barbie........iskh iskh iskh....anak dara aku dah start nak jadi gegirl ler wei.......

B4 tu...kalau gi Pacific, aku jer yg provoke dia suruh beli Barbie.....tp tak di hingin nyer ......siap cakap takut lagi ada lahhh..........boleh plak, hari isnin tu aura gegirl dia sampai.......bagus gark lerrr......lega sikit mama ko nie Batrice...kalau tak...asyik dok terpikir2......bila ler anak dara aku  nak minat main ngan Barbie........


Buat permulaan...aku belikan Barbie yang harga RM12.90 sajork........jadi ler kan........rupa Barbie tu ada dah.....bukan apa.........kalau terus nak beli yang BAIKKKK PUNYAAAA.......aku takut membazir plak....buatnyer aura gegirl si Batrice tu datang hari isnin tu ajer...x ker kejang mata mak ko nengok Barbie tu terlantar x di pedulikan dlm bakul........buat bazir duit jer.....so, kira utk permulaan nie.....aku test market dulu.....ikut dia.....dia tunjuk yang harga RM89.90......pergh.....kebil2 mak ko nak bayar nanti nak oittttt......mainyer belum tentu lagi.............tu kalau buat beli baju...dah dapat sepasang dah.........

 

Nie kat salah satu kedai aksesori & kosmetik dalam Kluang Mall...chumel dak patung jepun tu posing lentuk2 kat pintu masuk.....aku suruh si Batrice pose manja ngan si patung jepun tu.......tp, kekdahnyer....posing seram adalah..........

 
 

ooo...lagi seminggu CNY ..........uish......penuh deco CNY kat Kluang mall tu..........opppsss........ingat nak cari sepasang ler cheong sam utk Batrice gi beraya kat umah auntie....he he he.....baru ler feel sambut CNY kat kalau pakai cheong sam.....pastu gi kutip ang pow kat umah atuk2 sedara........

 
  

Dah shopping perabis duit kat sini........jom balik.  Otw tu....sempat ler berhenti makan kat Nara Seafood.....lama dah tak makan situ.........

 

tu ler dia rupa Barbier RM12.90....ok ler kan...tangan boleh pusing2...kaki boleh bengkok2...kepala tu pun leh cabut2...........kejap jer anak aku xplore benda nie........

 
 

Uissshhh.......kejap jer budak nie dah jadi anak dara erk.......dah pandai demand dah sekarang nie.......

9 comments:

wansteddy said...

aha... perkembangan yg bagus tu. pehni boleh la zana belikan set barbie lak main sekali dgn batrice :)

k.nurul said...

salam zana,
agak2 brape lama brtahan barbie nie ye...
kalo farah pon tahan kejap jela..pastu dh kemana2 peginya kaki,tgn, baju bagai...kekeke...

LyNn HaMzAh said...

erm...seb baik lor beli yg murah jer...utk testing kan...tp harga barbie yang ori memang mahal kan zana...nanti bila batrice dah besar sket dan pandai main anak patung leh la beli yang ori...nanti auntie lynn pun leh hadiahkan satu patung barbie untuk batrice yer...

watie said...

baik2 main batrice yer jangan jadi mcm cik myanyer barbie kaki sudah terkepak..

comey patung jepun tue apakata mamanya yg posing ayu disitu hihihi

rasp said...

gegirl dah pandai laaaa...
syiok tgk barangan barbie tapi tu la...mahei!

ibu 2AZ said...

epi je ye icha dpt barbie..ermm ina dulu riso gak arissa main menan abg die je..kkdg abg beli brg ben10 die pun nak..tp sejak dah beso sket nih..baru lah pandai main menan gegirl nih..hehe..

☆ lieya latif ☆ said...

HEHEHEH...bagus2....lame2 nanti die minat la kot nak main mainan gegirl nie...ni permulaannye zana...heheheh

aku tak penah beli ...tapi kat umah ni ade dlm 6-8 patung barbie...sumenye adiah besdei heheehehe.....kalo mia mija main diattacknye tang rambut...kejap jek dah kusut masai...huhu

wah cantik laa kluang mall..raye ni balik johor leh laa gi terjah jalan2...

Dee said...

baguslah batrice nak main barbie..anak dee awal2 dia dh soh masukkan dlm tong sampah..hantu katanya..jimat duit..hahaha..

Sham Ummi Echa said...

ok la tu zana..ciri2 gegurl dia da kuar.. echa tu pon cam jantan jer.. suh pakai skirt pon payah.. ada la peberet dia 1 skirt jeans tu.. yg lain sumer xmo.. kalo kt umah pakat shirt ngan suar pendek yg bdk boy punyer tu.. sesekali paksa pakai gown aku tgk cam kelakar plak