Followers

Thursday, February 11, 2010

Masjid Pulau Melaka

From banting lepas majlis adik aku........otw balik tu menyinggah pusing2 kat bandar melaka.......nak mencari restoran asam pedas black peppers.......sampai ke sudah tak jumpa2.......last2 singgah ke Masjid Pulau Melaka........sembahyang.......and mandikan Batrice.......berlenggas dah anak dara tu........

Hubby sempat snap2 beberapa gambar pemandangan di situ.............

 

  

  

  

  

  
Cantikkan............

Sesuai kalau nak buat tempat utk photoshoot esp utk outdoor photoshoot wedding........
tp gambar2 kat bawah nie........model tak bergaya laling hubby i .......

  

  

  
  
  
  
favourite kisses.........Batrice bila suruh sayang mama dia.....kiss pipi kiri, kiss pipi kanan, kiss dahi, kiss dagu...last2 sekali kiss mulut............i likeeeee
  
  

matahari yang baru nak tenggelam........time nie area pukul 6++ rasanyer........

  

  
  
  
  

renungan makrifat.........keh keh kehheee..............

 


5 comments:

umie said...

lawa la masjidnya..melaka umre xbis jelajah lagi...dah 2 3 kali gak sampai sana...

Dilla Ady said...

mmg heavennye tempat nih..pandai cik abg kak zana amik gambar..modelnye pun pandai posing..mmg cantik2 gambarnye..

cummolot? hahaha...bahaye ni kak..nnti terpraktis ngan boy nnti..sape ajar? MAMA...hihihihi

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

umie - tu arr umie...1st time gi sini...slalu turun melaka tak ke sini..rupany2 ada port best nak amik2 gambar kat sini....masjid nie baru lagi kot

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

Dilla - kembang ler vontot abg kak nie kalau dia baca dilla....uish...nie model besar ke model kecik nie yg di maksudkan...ahaksss

comolot...dia ngan mama dia jer..ngan papa dia pun dia tak nak..so, x risau ler kot nanti dia terpraktis ngan boy mana plak kan

rasp said...

mmg cantik & tenang suasana kat masjid tu...
gambar plak cun! mmg meletop laaa!