Followers

Friday, February 19, 2010

Menikah di Hari Valentine - IWAN & ZIELA

 

Ini ler tujuan utama balik Tenggaroh cuti CNY tu.........he he he he he.....my adik sepupu bernikah........serius...2- 3 bulan nie...schedule kitaorg penuh ngan majlis perkahwinan jerrr.........next 2 week....sepupu belah laling hubby plak....hu hu hu...penat............


  
 

Iniler pengantin lelakinyer........he he he.....rombongan pihak lelaki jer dah 18 kereta.....meriah ngan sedara mara jer............

Gerak dari Tenggaroh kul 8 pm......and sampai @ Perling pukul 10 am...........tak lama tunggu, Tok Kadi & pengantin perempuan pun sampai...........
 
bapak pengantin lelaki
  
interview by Tok Kadi
  
turn pengantin pompuan plak
  
bapak pengantin pompuan

   
dub dap dub dap........baru ko rasa camner nervous nak menikah kan.......

 "aku terima nikah........."

 fuhhhh.........lega dah selamat dgn sekali akad jerr

   
  
  
taklik

 time aku dulu, xde plak main letak2 tangan atas kepala masa bacaan taklik

   
cincin di sarung

   
  
Selamat sudah...........SAH bergelar suami dan isteri

So......SELAMAT PENGANTIN BARU buat Iwan & Ziela....semoga rumahtangga kalian rukun damai hingga ke akhir hayat.........

   
Bulan 3 nanti........turn my adik no.2 plak..........

 dua2 nama IWAN

*** gambar2 time nikah sumer di snap oleh en. Laling Hubby...........kecuali 4 gambar terakhir tu by aku .

Wah...baru perasan tarikh tu tarikh VALENTINE DAY.........mmm, tapi aku ngan hubby tak celebrate pun.

4 comments:

Sham Ummi Echa said...

wah2 penangan mr nikon ko ni mmg kebabom kan... cntik2 pics..

mmg la kan.. skang ni tgh musim org mengawan..tiap2 mggu ada jmputan kawin...tp aku x lrt nk pegi sumer.. sedara yg rapat aku pg la.. kalo nk pegi sumer mmg pengsan

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

sham - he he he....
tu ar kan....naik penat aku....memasing pakat kawen time2 nie..adoi lerr.....penat weii

wei..ko tak perasan ke kasut batrice? dia dah leh sarung ler kasut yang aku kirim ngan ko tu...hik hik hik...chumel seh

Anonymous said...

a'ah la.. tak de lak letak tangan atas kepala semasa bacaan taklik.. itu ikut negeri ker?.. adat sendiri ker?.. issh 1st time jumpa nie.. ehhehehe (",)

eB ezrin said...

meriahnyer..... adik eb pn sanding bln 3 nih... hik3