Followers

Tuesday, July 27, 2010

Berdua lebih baik................

haaaahhh...........tajuk.......cam tajuk lagu plak erkkk........
btw..........last saturday, aku keluar berdua jer ngan anak dara aku..............coz' my laling hubby awal2 dah keluar pi kerja...........now, dia tengah siapkan projek rumah PPRT kat kampung orang asli jalan kahang..........this year, projek tak meriah cam tahun lepas....so, tahun nie adalah tahun berjimat cermat.......next year baru ler banyak kerja....hope2 ada rezeki lebih tahun depan......gini ler hidup bila kerja sendiri...........ada kerja ada $$$$ yang masuk..........takde kerja , guna ler $$$$ yang ada tu sebaik mungkin.........nasib ler aku kerja................dpt gark ler bantu mana yang patut kan........

wah...lari topik lagi...........takde, aku nak citer.............Sabtu aku keluar ngan Batrice berdua saja............1st pergi Kluang Parade, shopping barang dapur mana yang dah habis........then, ke Kluang Mall coz' nak beli tiket wayang awal2...............beli citer PREDIATOR..........time beli tu siap ada NOTE lagi tulis UNDER 18 tak boleh tengok..........tp ada aku KESAH.............ha ha haa.....saya yang menurut perintah yerkk........dah laling hubby aku suruh beli citer PREDIATOR.....aku beli ler citer tu....takkan beli citer lain plak kan........nanti jadi isteri DERHAKA.....haha ha .....


So, after beli tiket tu ......sempat ler aku meronda kejap ngan Batrice before balik rumah nak masak....ha ha ah...sempat lagi nak cuci2 mata...........nasib tak tercuci poket.............pompuan kan........biasa arr tu.....

Wahai warga kluang.............ada kedai baru arrr jual deco2 kat Kluang Mall nie....mari mari mari......jom terjah...now tengah buat jualan promosi potongan 50% weiiiii...............cepat.....................ha ha ha....cam promoter sudah!


aku terBERkenan sungguh ler ngan barang2 english deco nie...........cantik2 wei...comel2 jerrr............esp set meja & kerusi nie..........comel jerrrrrr. and also the drawer............syok nyer kalau raya nie boleh deco rumah aku yang comel tu ala2 english style...........baru ler nampak BEZA dari tahun2 yang sudah........langsir pun tukar ke langsir corak munge2....merah putih camnie.....sure sweet jer kan........


TAPI.......see  aku taip capital letter lagi perkataan TAPI tu.........jangan ler ko berangan ZANA oittt..........takkan dapat punyaaaaa..............coz' my laling hubby bucuk2 tak minatttt deco2 english style nie....dia kata menyemakkk............huuwaaaaaaaaa..........nanes di situ..............

my laling hubby mmg tak suka english2 style nie.........semak  ngan bunga2 katanyer......camno aku nak verangan lebih2 tukar deco rumah aku ala2 english style....baru nak berangan dah kena cantas........cehhh.......seronok bila tengok orang deco rumah memasing ala2 english style nie....nak2 kalau hubby pun support................siap tolong shopping kan..........ini, baru nak berangan terus terbantut impian tu...

bab deco2 rumah nie, mmg my laling hubby aku tu cereweet sikit.........dia suka yang model and simple.....no kerawang2 no bunga2.............kalau boleh, kain pun tak mau.............cehhh......ikut tekak dia jer.........nasib ler rumah orang lagi............kalau rumah sendiri......aku request RUANG aku sendiri utk aku DECO ikut citarasa aku...............hah! baru dia terbeliak mata tengok bakat terpendam wife dia mengalahkan si ERIC LEONG tu.............ha ha ah aha


nie kalau beli nie, boleh buat tempat kuih raya nie........sure comel jer letak atas meja bulat aku tu.........papa, please..........satu nie jerrrrrr!..........dan jawapan yang aku WAJIB dengar ..............NO! titik. hu hu hu hu hu.......


all item ada potongan 50% sempena pembukaan kedai.........huuwaaaaaa........murah tuuuuuu


ataupun..........aku guna kuasa VETO si kecik nie merayu ngan papa dia............hurrrmmmmm, boleh guna idea nie.............NEXT.............he he hhe.....sebenarnya budak nie tak tahu yang mama dia snap gambar dia......guna lil pinky aku..........nak mengusung mr. nikon dah malas dah sekarang nie........susah nak curi2 snap gambar..............gamaknyer nak kena beli camera compact satu lerrr..................


he he he.............last sekali..........si kecik ini di paksa bergambar ngan teddy besar nie............fuh.....gomol2 sedap nie.........tp kalau tak memikirkan budak yang sedang pose tu ada ASTHMA......rasanyer aku dah capai dah pi byr kat kaunter............murah wei.......after discount tinggal rm79 ke rm99 gitewwww........

7 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

tu ar, sape2 yg suke english style ni sure suke ar......mesti dah rembat mcm2 kan......

hubby aku same cam hemlin...no english2 style nieh....shah suke kotemperori (len mcm jek aku eja nie) .......aku plak, follow jek laaaa....asalkan cun...tu konon nak hias umah bile dahsiap kang la tu heheeheh

eh betul zana, kalo ade asma ko jgn bagi batrice mainan bulu2 nie tau...kucing pun ko kene kawal.....takut bulu nye kene batrice.......

LyNn HaMzAh said...

erm...kak lynn pun minat juga tapi masalahnyer kak lynn nie x pandai nak menghias rumah la zana...memang masalah betul la...

konsep yang kat rumah kak lynn skrg nie pun x tahu konsep apa...huhuhuhu...lagipun budak tengah nak membesar kan...puas kita berhias puas plak la dia menyepahkan...mcm mana tu?

mummysyafie said...

english style ni. kalau rumah semua kaler putih mesti sesuaikan.

♥Cik Puan♥ said...

AYOO JULING MATA..CANTIK2

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

dulu akak minat gak englis style ni.. tp sekarang ni dah bertukar pada moden kotemporary.. hehehe tp memang comel barangan english style ni cantik2 belaka

Unknown said...

ayu pun tak suka english style ni,....nampak cam serabut..hehehe..suka yg moden dan nampak simple...sama taste lah ngan laling zanna ni...hehe

memang murah bear2 tu...selalu more than RM100 KAN..tapi batrice ader asma lak pulak...

Anonymous said...

suka msk kedai2 english style ni tp xreti nk deco2 hehe