Followers

Sunday, August 8, 2010

Malaysia Beauty Sample Website

benda baru.................perkara baru.........kena lah share ngan kengkawan kan....tak rugi pun...........So, sambil dok berjalan dari satu rumah ke satu rumah korang......terjumpa ler satu LINK baru dari rumah wawa a.k.a KSWSK............menarik tertarik ler............thanks Wa, sharing...............so, here ............aku pun nak share ngan korang gark yerk...........


so...aku dah register...........kot2 ler boleh dapat sample2 beauty items dari situ kan....mana tahu...tak kuar modal pun....tak salah cuba...........mcm2 sample korang boleh request.........so, apa lagi...cepat2 clik kat link tu yerk........

aku dah request nak dapatkan sample  : ELANCYL Remodeling Bust Care 50ml


he he he....langkah2 memelihara "harta benda".............ha ha ha ha...........just joking ok!

5 comments:

mummysyafie said...

bestnyer..leh dapat sample percuma la nie

watie said...

nak gak :)

☆ lieya latif ☆ said...

wah bagus zana....alert tol...n tak kedekut share ngan kawan2...kang aku register plak yeak heheeheheh....

aku ni mmg muke sample zana..selagi leh kaut....kite kauuuttttt hahaahahh

Ruziawati Bukhari said...

bagus2.. sama2 kita bercantik2 zana.. hehe.. makin berseri2la zana nanti.. nak2 kita nak raya dah ni..

tq rajin singgah kat blog kak t..

zana.. selamat berpuasa bt zana dan family..

keje baik2.. take care my darling.. muah!!

CuTeMiUt78 said...

wah bagus ya.. blh gak try ni