Followers

Saturday, September 4, 2010

Baju Raya Sama Colour ngan Nuffnang lah........

uihss............HIJAAAAUUUU lahh




ehh............nuffnang tukar baju ler....baju raya kottt.........sama kaler ngan baju raya kitaorg plak...wah wah wah.....nuffnang tiru i yerk....hik hik hik....ooh, ini harus nuffnang bagi duit raya lebih sikit nie...coz' sama kaler tema.

tik tok tik tok....lagi 5  hari jer nak raya kan....cepat tul masa berlalu.....aku rasa mcm baru jer sambut ramadhan......sedar2...ramadhan dah nak berlalu........sedih....ntah panjang umur ke tidak utk bertemu kembali dengan ramadhan yang mulia ini di tahun hadapan.

6 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

hahaha..sama colour ngan ayu gak...cam mano ni?? ramai tema "hutan" ni...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ayu - laaa...ye ker...tahun nie tema "MESRA ALAM" gitewww.......sama2 kita berhijauan di pagi raya yerk

Jasfyra said...

zana, kita srupa..kaler ijo jugek...hihi..tp kitorang more too ijo gelap.

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

zuera - ha ha ha..sorang lagi geng2 pencinta alam...aku nyer hijau sama ngan hijau nuffnang nie

Nana said...

eh xpasan lak nuff dah tukaq kale baju semalam tgk kale biru lg hehehe

dilaOHdila said...

salam zana...
lawo cincin si gurl ni, comey ghitew.
Kak dod ingin ucpkan selamat menyambut hari raya...
moga selamat sampai kedestinasi kg dgn selamatnya....