Followers

Tuesday, November 2, 2010

Calon Menantu

senang kerja aku sekarang.........asing2 kan sumer baju2 and seluar dia....then, biar kan dia mengadap.........lagi bagus kalau laling hubby aku pun ambil bahagian.  Anak lipat baju anak, emak lipat baju emak and ayah lipat baju ayah....kerjasama yang sangat mantap kannnnn....

Tp, masalahnyer........budak kecik nie reti lipat seluar jer..........lipat baju, lipat sepentot dia...tak reti.....tolak tepi awal2.....


yang tak tahan tu........siap asingkan tu, mana suar pakai hari2 ngan suar jeans....

and hasil lipatan nya...........................
.
.
.
.
.
.
.
.
.


boleh di banggakan jugak lah kan.....tanpa pertolongan dari mama dia.

9 comments:

IrinaSairah said...

kalau anak perempuan ni kan kak zana...secara semulajadi jer dia nak wat sume kerja tu kan???tak perlu nak ajar2...dia tengok kita buat pun dia dah reti..heheheh

Cik Nurul Pinky said...

wahhhhh bagus ni buat menantu tapi nurul belum ada anak lagi hehehehehe

sw33tdarling.com said...

memang boleh dibanggakan... kena lah selalu2 latih dia.. tp jangan biarkan dia lipat sorang2, nanti cepat boring... :)

teringat masa kecik2 dulu, darjah 4 dah ambil upah gosok baju ngan mak...

LyNn HaMzAh said...

rajin nyer batrice...memang boleh buat calon menantu...hehehehe...

Sham Ummi Echa said...

bagus batrice. mmg calon menantu pilihan ni. kecik2 dah rajin tolong mama. echa pon terer gak lipat baju, tp dia malas. ada mood je dia nk tolong

.:mama dhia:. said...

untung ade anak yg dah leh tolong wat keje umah skit2..mesti bangge kan??

oli said...

no bad laaa kan...
pandai pula batrice lipat baju dia kan!!!
hebat!!!

ibuayahdamia said...

bagus batrice...melentur buluh biar dari rebungnya..hehe

ALoNa Cintamaniszlite said...

erm..mmg elok melentur buluh dari rebungnya. Akak dulu pun wat cenggitu kat anak laki2 ke..anak pempuan ke..ajar dari kecik.
Lipat pakaian masing2..

psst; Akak suka lipat pakaian lagi dari menyeterika pakaian, hehe..