Followers

Wednesday, December 1, 2010

Makanan terbaik time hujan

lempeng ngan sambal tumis mmg terbaikkk kalau di makan time hujan kan.......


huishhh............kalau ada ubi rebus pun sodappppp gark nie....
sorry lah yerk....tekak i selera orang kampung jer.....

9 comments:

.:mama dhia:. said...

dapnyer lempeng..saye pun suke makan ngan sambal tumis..

atty's said...

buat kty lapo je tau..huhuhuhuhu

norhidana said...

ish ko nih... terliur aku wei... mmg makanan ini sesuai di waktu sejuk2 nih
ubi rebus, ada ikan kering tambah kopi o pekat.. mmg terangkat...

lidah ko sama je johor cam aku gk hehhe

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

kalau makan lempeng ni 2 keping pun rasa tak cukup! hahahaha

Mamamya said...

aduhh zanna...sedapnya...

akak kat kampung ni,td dah suruh mak orderkan ubi...x sabar nak makan ubi rebus cicah sambal tumis.... ;)

eRiNsZ said...

hye dear jom join SUKA-SUKA
MAIN AIR giveaway kat rumah
pink ku... 10 hari sajer..

eRiNsZ said...

hye dear jom join SUKA-SUKA
MAIN AIR giveaway kat rumah
pink ku... 10 hari sajer..

Nana said...

hehe sebenarnya kan
makan yg paling2 sempoi tu pon bole jd sedap time ujan kan

rasp said...

uwaaaaa nak gak secubit dua....