Followers

Friday, December 31, 2010

penutup 2010 dengan semangat kerajinan.

legaaaa.....duduk kat rumah....this week mmg rasa sangat2 penat.....so, bila duduk rumah ...cuti...layan batrice...rasa legaaaaa sangat2...

jom usha apa aktivit kami pagi nie...ngeh ngeh ngeh ngeh.......semangat penutup tahun 2010.



coklat cake in the making .......di bantu oleh chef cilik....ha ha ha....

hasilnya...?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sabarrr erk korang...
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
JAP LAGI ERK COZ' KEK MASIH DLM PENGUKUS.
hik hik hik hik hk

7 comments:

yong ibu chem said...

wow! best tu..kek cekelat!kasi buh choc ganache, simbah atasnya phewwww!

ZanaNordin said...

yong - auwwww.....

ieda said...

tu lah semangat tahun baru kan .. kerajinan itu musti eeheh

akak ari nie nak layan HKLBR .. penutup tahun baru ngan anak2 .. eppy new year dikk :)

ZanaNordin said...

kak ieda - wah....cun arr gambar profile terbaru..auw!

HKLBR tu apa kak.....?

Ciklinn said...

apo ko masak besenn...... kalo dekat aku dah tersadai kat pagar depan tu.. hehehe

ZanaNordin said...

ciklinn - ha ha ha..ini sumer gara2 kek coklat ko hari tu kak....so, menantu ko nie ngiau2 nak makan kek...

dia nak kek barbie...tp mana ler mama dia nie tgn lembut nak buat kan....jadi nyer kek coklat jer udah.

Nana said...

rajin...
eh kita nampak macam ada resepi kat tepi tu hehe
suka wat kek kukus sonang
xde hangit2