Followers

Saturday, January 15, 2011

Pak Nil (Aznil) bengan dengan Zizan (Raja Lawak) yang mempersendakan nama arwah bapa Pak Nil


Semalam semasa Gelanggang Raja Lawak minggu kedua, Zizan telah terlepas membuat lawak yang mempersendakan nama ayah Paknil. Instead of menyebut “Aznil Haji Nawawi”, Zizan telah melawak dengan menyebut “Aznil Haji Nawawa”. Akibatnya, Paknil mengamuk kebengangan di Twitter.


Walaupun cuba dipujuk oleh peminat-peminatnya, Paknil masih terasa hati dengan lawak Zizan yang dianggap tidak sensitif. Kalau kami pun mungkin agak bengang orang mempersendakan nama ayah kami. Lagi-lagi bila ayah Paknil sudah pun meninggal dunia.


Tapi kami tabik spring dan respek kepada Zizan kerana mengakui kesilapannya. Zizan dah pun memintak maaf melalui Twitter kepada Paknil.


Untuk keberkesanan yang lebih mendalam, kami cadangkan Zizan pergi berjumpa face to face dengan Paknil untuk memohon maaf.


alhamduillah.....akhirnya Pak Nil memaafkan keterlanjuran Zizan. Kita manusia tak lari dari berbuat kesilapan...

 sayanggggg pak nil...muaaaahhhh! ini contoh terbaik buat kita semua. And buat Zizan....lepas nie....hati2 sikit bila buat lawak tu.......chlll!

5 comments:

sw33tdarling said...

wahh dah macam blog beautifulnara dah ni.. hehehehe

paknil pemaaf orangnya kan.. dan zizan tu kadang2 lawak mmg tak agak2

aanie said...

terlajak perahu blh diundur...ok la paknil dah maafkan pun..

ieda said...

hermm memang cth terbaik buat kita .. bila dah buat silap kita sedar dan mohon lah maaf .. sbb kita manusia biasa .. selalu BUKAN sering buat silap ok .. soo memang terlajak perahu x leh undur tapi kita kena lah tolong dia undurkan perahu dia agar dia x karam :))
sayang paknil .. memang IKON terbaik .. suke .. sbb akak x suke gaduh2 nie .. sbb kita semua ada kelemahan kita yg kdg2 kita x sedar .. :) memaafi lebih baik dari yg memohon maaf ..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

ada2 saje la artis ni...nama pun leh dibuat main camtu...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

ada2 saje la artis ni...nama pun leh dibuat main camtu...